صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۰ - ۱۳ مهر ۱۴۰۱

رحمتی دست به دامن تاج شد!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری بابت بی اعتنایی سازمان لیگ بابت برگزار نشدن بازی ملوان و فولاد بار دیگر معترض شد.
کد خبر : 808208

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،  مهدی رحمتی سرمربی تیم آلومینیوم در مورد تغییر ساعت و زمان بازی با پیکان اظهار داشت: ما به این بی‌نظمی‌ها عادت کردیم. ما تا روز بازی و ساعت 12 ظهر هم آمادگی این را داریم که سهیل مهدی با تجربه این تغییرات را انجام دهد! نه تنها من؛ بلکه بیشتر تیم‌ها از این مسئله ناراحت هستند و امیدوارم یک برنامه‌ریزی درستی شود و آقای کشوری‌فر به این مسئله ورود کند.

وی افزود: من هنوز جواب سوالم را هم نگرفتم؛ هنوز جواب مشخصی برای دلیل لغو بازی فولاد و ملوان از ایشان (سهیل مهدی) نگرفتیم. او عادت دارد با شوخی و خنده حرف‌ها را رد می‌کند. دلیل تغییر مکان بازی ما به این دلیل بود که مشکلاتی برای تیم پیکان به وجود آمده بود. جا دارد از آن‌ها تشکر کنم؛ هتل محل استقرار ما هتل آزادی بود ولی مشکلاتی برای پیکان به وجود آمده بود و دوست داشتند محل بازی را تغییر دهند. طبق هماهنگی که مسئولان دو باشگاه انجام دادند باشگاه پیکان به ما لطف کرد و هتل محل استقرار خودشان را به ما دادند و امروز به ما زمین تمرین دادند. ما هم موافقت کردیم که زمین بازی عوض شود.

سرمربی آلومینیوم تاکید کرد: بحث تعامل همه جای دنیا وجود دارد؛ ولی در مورد برنامه‌ریزی بازی‌های لیگ چندین‌بار صحبت کردم ولی جواب روشنی نگرفتیم. مطمئناً نامه‌ای تنظیم می‌کنیم و خدمت آقای تاج می‌رسم تا جواب این مسئله را بدهد که چرا فقط این بازی لغو شده و در 20 روز تعطیلی لیگ برگزار نشده است. حق مسلم ما بود که در شرایط برابر با تیم ملوان بازی کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر