صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۴۶ - ۰۷ مهر ۱۴۰۱
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی انزلی با خانواده شهید آهنین‌جان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی و هیئت همراه وی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید آهنین‌جان دیدار کردند.
کد خبر : 807451

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرانزلی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به همراه جمعی دیگر از مسئولین این واحد دانشگاهی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرانزلی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید مسعود آهنین‌جان دیدار و گفتگو کردند. 

در این دیدار کریم کیاکجوری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا گفت: دیدار با خانواده شهدا برای ما تلنگر و بهانه‌ای است تا به خودمان یادآوری کنیم که مدیون و مرهون خون شهدا بوده و بدهکار این شهیدان و خانواده آنان هستیم. 

وی خطاب به خانواده شهید آهنین‌جان اظهار کرد: شما بسیار سعادت‌مند هستید از اینکه در زمره خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس و حماسه‌آفرینان و دریادلان ایران اسلامی قرار دارید. 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی یادآور شد: شهدای هشت سال دفاع مقدس با رشادت و جان‌فشانی‌های خود ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران بوده و خاطره‌ای خوش از خودگذشتگی‌های خود در ذهن و زبان مردم این سرزمین باقی گذاشتند. 

کریم کیاکجوری افزود: امروز از اینکه در محضر و جوار خانواده گرانقدر شهید آهنین‌جان هستیم، به خود می‌بالیم و با ادای احترام اعلام می‌کنیم که ما مدیون و مرهون خون این شهدا هستیم. 

گفتنی است شهید مسعود آهنین‌جان در سال ۱۳۶۵ در منطقه حاج عمران در عملیات کربلای ۵ به فیض عظیم شهادت نایل آمد.

شایان ذکر است تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی با شهدای گمنام این واحد، از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این واحد دانشگاهی بود.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود ۲ هزار و ۸۰۰ دانشجو و ۸۲ عضو هیات علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر