صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۹ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱

مدیر مرکز پژوهش‌های راهبردی شهید الله‌دادی معرفی شد

مدیر مرکز پژوهش‌های راهبردی شهید الله‌دادی با حضور رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان یزد معرفی شد.
کد خبر : 806980

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از یزد، مدیر مرکز پژوهش‌های راهبردی شهید الله‌دادی با حضور محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان یزد برگزار و مریم نیری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به‌عنوان مدیر این مرکز معرفی و از تلاش‌های محسن حکیمی قدردانی شد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان یزد در این مراسم با بیان اینکه ضرورت نقش‌آفرینی دانشگاه متناسب با نیاز جامعه، تصمیم‌سازی و مطالبه‌گری از ملزوماتی است که در تحقق گام دوم انقلاب مؤثر هستند، مرکز پژوهش‌های راهبردی شهید الله‌دادی را پایگاهی برای عرضه فعالیت‌های فرهنگی، مناسبتی، علمی و اجرایی دانشگاهیان خواند.

دهقانی اشکذری ابراز امیدواری کرد که این مرکز متناسب با نیاز استان یزد و شناسایی ظرفیت استادان دانشگاه‌های استان بتواند به رشد فکری، بصیرتی، معنوی و دینی اعضا و جامعه دانشگاهی بینجامد.

حکیمی مدیر سابق مرکز پژوهش‌های راهبردی شهید الله‌دادی هم عنوان کرد: این مرکز مشتمل بر کارگروه‌ها، حلقه‌های علمی و گروه‌های پژوهشی است و ظرفیت‌های عظیمی در استان یزد وجود دارد که حضور استادان به‌عنوان کارشناسان خبره علمی می‌تواند با احصا و پیگیری مسائل با نگاه علمی به‌منظور انعکاس، پیگیری و یا رفع چالش‌ها دستاورد‌های مطلوبی را برای جامعه به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/۴۰۷۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر