صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۳ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱

چاپ کنواس چیست؟ (0 تا 100) چاپ روی بوم نقاشی

همه ی آنچه باید از چاپ روی بوم و چاپ کنواس بدانید! ، بوم کنواس چیست . چه مزایایی دارد همه و همه در این مقاله!
کد خبر : 806919

به گزارش خبرگزاری آنا، چاپ عکس و حضور قاب های خاطره انگیز در خانه و محیط کار یکی از اقداماتی است که سبب افزایش حال خوب در وجود افراد می شود؛ هر چه این عکس ها، خود را به روان ما نزدیک تر کنند و احساس ما را بیش تر درگیر کنند؛ بر تاثیر آن ها افزوده می شود شما می توانید با چاپ روی بوم، عکس طرح و دست نوشته های خود را بر روی بوم های نقاشی ماندگار کنید.

بوم نقاشی متفاوت از تمام بستر های چاپ عکس به شمار می رود؛ بوم ها از پارچه های با کیفیتی هستند که با توجه به بافت پراکنده و نامنظم خود، تصویر شما را زنده کرده و یک قاب پر از احساس به شما هدیه می دهند. 

چاپ عکس روی بوم نقاشی در تهران

امروزه چاپ عکس در بستر های متفاوت و بر روی متریال مختلفی صورت می گیرد؛ یکی از خاص ترین این موارد، چاپ روی بوم می باشد. این بوم ها کنواس هایی از جنس پنبه و کناف هستند که با زیبایی هرچه تمام تر عکس های عزیزان شما را به نمایش می گذارند. این بوم ها پارچه های با کیفیتی هستند که از کشور هایی مانند اسپانیا و ترکیه وارد می شوند و توسط هنرمندان و کارشناسان ایرانی برای چاپ تابلو بوم از تصاویر شما آماده می شوند.  

بوم نقاشی و ویژگی های آن

این بوم ها از متریال، بافت و قابلیت چاپ عکس دلخواه روی پارچه کنواس بی نظیری برخوردار هستند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

جنس و بافت بوم های نقاشی

این کنواس ها از جنس پنبه و کتان مرغوب تولید شده اند. بافت آن ها به صورت پراکنده و نامنظم می باشد، که حس طبیعی و زنده بودن را به تصویر شما می بخشد.

اندازه بوم های نقاشی

کاغذ های بوم در سایز های مختلفی تولید شده اند و قالب های آن ها نیز در اندازه های مختلف توسط کارشناسان و هنرمندان خبره تولید می شوند؛ در واقع هیچ نگرانی از جانب اندازه برای چاب بر رو بوم نقاشی، تصاویر شما را تهدید نمی کند.

قابلیت چاپ روی بوم

پارچه های کنواس با توجه به بافت ویژه خود، توانایی بسیار بالایی در نفوذ جوهر دارند؛ از دیگر ویژگی های آن می توان به ماندگاری بالای چاپ بوم انجام شده و مقاومت آن در مقابل حرارت و رطوبت اشاره کرد.  

مزایای چاپ روی بوم نقاشی

جلوه ای متفاوت به خانه و محل کار شما می دهد و یکی از مناسب ترین گزینه ها برای چینش دکوراسیون دفاتر، کافه ها و منازل به حساب می آیند. مقاومت بالایی در مقابل حرارت و رطوبت از خود نشان می دهند و می توان از آن ها در مناطق مختلف همچون اطراف شومینه، دیوار حیاط کافه ها و دیگر مکان های خانه استفاده کرد.

محدودیتی از جانب نوع عکس و طرح دلخواه شما وجود ندارد و شما می توانید هر تصویر و طرح دلخواه را بر روی بوم نقاشی چاپ کنید

به دلیل دارا بودن قالب های ویژه، دیگر نیازی به خرید قاب جداگانه نیست.

بوم کنواس چیست؟

 

در چاپ دیجیتال و فضای داخلی، چاپ کنواس یا بوم برای نمایش دادن تابلو‌های نفیس هنری در دکوراسیون منازل، دفاتر کاری، گالری‌ها، آتلیه‌ها، هتل‌ها و به صورت کلی نمایش نقوش و طرح‌ها در اندازه بزرگ با بهترین کیفیت چاپ و نمایش تصویر به کار می‌رود.

چاپ روی بوم نقاشی متفاوت از چاپ عکس بر روی کاغذ عکاسی و تابلوهای شاسی مطرح در بازار است؛ بوم کنواس این تابلوها از جنس پارچه های پنبه و کتان می باشد و اطراف آن با کناف یا بدون کناف تزئین می یابد. این پارچه ها با کمترین تغییر در برابر عوامل محیطی همراه هستند؛ این بوم ها ظاهر بسیار زیبایی به محیط خانه و محل کار شما می بخشند و سبب زیبایی دو چندان تصاویر می شوند.  

سفارش چاپ آنلاین تابلو بوم

لابراتوار نور قائم یکی از مراکز مطرح در حوزه چاپ عکس و ارائه آن به شکل های جذاب به شمار می آید؛ شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نور قائم تصاویر خود را به شکل های مختلفی مانند شاسی، پولاروید، ریسه، پازل، قاب، تابلو های دکوراتیو، قاب عکس نوری، چاپ کوسن و آلبوم های ژورنالی سفارش دهید این لابراتوار به صورت اختصاصی سفارش تابلو بوم از عکس شما را ممکن کرده است.

کیفیت چاپ تابلو بوم با قاب

چاپ روی بوم های نقاشی و چاپ کنواس با بالاترین کیفیت ممکن صورت می گیرد؛ جوهر های مرغوب به دلیل درصد پذیرش نفوذ بالای پارچه های بوم به بهترین شکل به آن ها نفوذ پیدا می کنند؛ به هیچ عنوان از کیفیت تصاویر شما در پروسه چاپ عکس بر روی کنواس کاسته نمی شود.

نتیجه گیری 

چاپ روی بوم نقاشی و چاپ روی کنواس یک از جذاب ترین انتخاب ها برای زیبایی بخشی به دکور خانه شماست؛ شما با استفاده از این بوم ها می توانید زیبایی کمتر دیده شده ای را به دیوار ها بخشید، این بوم ها تصاویر شما را به مانند نقاشی هایی زیبا به نمایش می گذارند و احساس سر زنده بودن را به خانه شما هدیه می دهند؛ این تابلو ها انتخاب بسیار مناسبی برای هدیه به دوستان شما به شمار می آید؛ که با توجه به ماندگاری بالای آن ها می تواند یاد شما را تا سالیان سال ماندگار کند.

انتهای رپرتاژ خبری/

انتهای پیام/

برچسب ها: نقاشی تابلو
ارسال نظر