صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۴۴ - ۰۱ مهر ۱۴۰۱

جلوه حضور امروز مردم ایران در سراسر کشور جلوه اقتدار و عزت جمهوری اسلامی است

رئیس‌جمهور گفت: جلوه حضور امروز مردم ایران در سراسر کشور جلوه اقتدار و عزت جمهوری اسلامی است، این همان صدایی است که بنده به عنوان خدمتگذار ملت سعی کردم با زبان خودم عنوان کنم.
کد خبر : 806886

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، سید ابراهیم رئیسی در بدو ورد به تهران درباره ابعاد سفرش به نیویورک، گفت: در نشست عمومی سازمان ملل فرصتی بود تا دیدگاه‌های جمهوری اسلامی را تبیین کنیم، اجتناب از یک جانبه‌گرایی، اجتناب از استاندارد‌های دوگانه، در موضوع تروریسم، حقوق بشر و موضوع هسته‌ای مورد تاکید ما بود و به نگاه‌های دو گانه و چند گانه که در غرب وجود دارد اعتراض کردیم.

وی افزود: دشمنان تلاش کردند صدای ملت ایران شنیده نشود، صدای ملت ایران صدای اقتدار و مظلومیت بود، صدای ملت ایران صدای مظلومیت شهدایی مثل حاج قاسم بود و در این زمینه دشمنان در برنامه‌ریزی برای شنیده نشدن صدای مردم موفق نبودند.

رئیس‌جمهور گفت: جلوه حضور امروز مردم ایران در سراسر کشور جلوه اقتدار و عزت جمهوری اسلامی است، این همان صدایی است که بنده به عنوان خدمتگذار ملت سعی کردم با زبان خودم عنوان کنم.

وی افزود: زمینه کار و تلاش برای مسئولین بسیار فراهم است و امروز رغبت و زمینه کار تجاری با ایران بسیار بالاست.

رئیس‌جمهور عنوان کرد: امروز جایگاه جمهوری اسلامی ایران برای حل مسائل منطقه جایگاه بسیار بالایی است، در نشست عمومی سازمان ملل به این نکته اشاره کردیم که سازمان ملل، سازمان ملت‌ها باشد نه سازمان نفوذ قدرت‌های بزرگ و این نکته را صریحا به دبیرکل سازمان ملل نیز گفتم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر