صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۷ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
فیروزجایی اعلام کرد؛

مساعدت مجلس شورای اسلامی در حل مشکلات دانشگاه آزاد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده مشکلات فعلی دانشگاه آزاد در گسترش رشته و پرداخت حق بیمه است با کمک و رایزنی نمایندگان با مراجع ذی‌ربط درصدد حل آنها هستیم.
کد خبر : 805121

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بابل، علی کریمی فیروزجایی در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد انقلابی است که با تأیید حضرت امام ره تأسیس شد و خدمات خوبی به جامعه و آموزش عالی کشور ارائه کرد و سهم بسزایی در ارتقای علمی کشور داشته است و امروز بخشی از نیروی انسانی که سرمایه کشور هستند از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی افزود: استفاده از منابع ملی، حق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بوده و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این باره خیز برداشته‌اند. اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی هیچ فرقی با دولتی‌ها ندارند و همسان‌سازی حقوق، خواست اصلی کارکنان این دانشگاه است. کمک خواهیم کرد تا این امر تحقق یابد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تأکید کرد:  بخش عمده مشکلات فعلی دانشگاه آزاد اسلامی در ایجاد گسترش رشته و مسئله پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی است با کمک و رایزنی نمایندگان با مراجع ذی‌ربط درصدد حل مشکل این دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

فیروزجایی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در سال‌های اخیر توانست در پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی موفق عمل کند و نیز در بهینه‌سازی و ارتقای سطح علمی، فرهنگی و پژوهشی نقش بسزایی داشته باشد.

به گزارش آنا، علی کریمی فیروزجایی در حاشیه این نشست به اتفاق مسئولان دانشگاه از مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل بازدید و از نزدیک با روند عوامل اجرایی پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی آشنا شد و به همراه سیدمیرالله حسینی؛ رئیس دانشگاه، علی پهلوان مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به منظور دیدار صمیمی با دانشگاهیان و رفع مشکلات با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/۴۱۲۱/

انتهای پیام/

ارسال نظر