صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

ربوده‌شدن یک تبعه سعودی در مصر

سفیر عربستان در مصر با بیان اینکه یک تبعه سعودی در مصر ربوده شده است، گفت که جزئیات این حادثه در بیانیه‌ای اعلام می‌شود.
کد خبر : 80410

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از روزنامه عکاظ چاپ عربستان، دستگاه امنیتی مصر اعلام کرد که یک تاجر سعودی که با اتومبیل خود در حال تردد در جاده بیابانی اسماعیلیه - قاهره یود، به‌وسیله افراد ناشناس ربوده شد.


علی عزازی، رئیس دستگاه امنیتی اسماعیلیه از تشکیل تیمی برای جست‌وجوی تبعه سعودی ربوده‌شده خبر داد و گفت: «دستگاه امنیتی همه تدابیر لازم برای این اقدام را اتخاذ کرده است.»


طبق بیانیه دستگاه امنیتی مصر، دو فرد ناشناس، یک تبعه سعودی 70 ساله که در قاهره تاجر، باغ‌دار و مالک یک شرکت بود را ربودند.


طبق تحقیقات اولیه، تاجر سعودی صبح دوشنبه در حال رفتن به قاهره برای شرکت در جلسه هیئت مدیره شرکت‌های تحت مدیریت خود بود که ربوده شد.


یک منبع امنیتی اعلام کرد که احتمالا این ربایش با انگیزه تلافی‌جویانه انجام شده و دولت مصر عملیات جست‌وجوی گسترده‌ای را برای یافتن سرنخی از این پرونده آغاز کرده است.


این در حالی است که احمد قطان، سفیر عربستان در مصر گفته بود: «دستگاه‌های امنیتی مصر به‌طور مستقیم در حال بررسی موضوع هستند و پس از مشخص شدن جزئیاتی از حادثه، در بیانیه‌ای رسمی اعلام می‌شود.»



انتهای پیام/

برچسب ها: ربایش
ارسال نظر