صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۴ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
رئیس دانشگاه آزاد لارستان مطرح کرد؛

هدایت طرح‌های پژوهشی به سمت موضوعات مسئله‌محور

زارع با اشاره به برگزاری وبینارهای علمی در دانشگاه عنوان کرد: هدایت طرح‌های پژوهشی به سمت موضوعات مسئله‌محور از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی لارستان است.
کد خبر : 804080

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از لارستان، کارگاه حضوری «احیای قلبی و ریوی پایه و پیشرفته» به همت هسته علمی پژوهشی سون‌پلاس، انجمن علمی پرستاری و باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد.

مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این نشست با ابراز خرسندی از تشکیل کارگاه‌ها و برگزاری برنامه‌های علمی متعدد اجرا شده در این دانشگاه اظهار کرد: بدون تردید حرکت جدی و مستمر دانشگاه به سمت فعالیت‌های علمی می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد انگیزه، پرورش و تربیت  دانشجویانی نخبه و پژوهشگر ایفا کند.

زارع ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته با وجود غیرحضوری بودن فعالیت‌های آموزشی، بیش از ۲۰ وبینار علمی و کارگاه‌های تخصصی به همت انجمن‌های علمی و باشگاه پژوهشگران این واحد دانشگاهی برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

وی متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در حوزه پژوهشی با ایجاد اتاق فکر نخبگان و تشکیل کارگروه‌های تخصصی در سطوح استادان و دانشجویان به دنبال هم‌افزایی و تبدیل بنیه‌های بالقوه دانشگاهیان به فعالیت‌های بالفعل و ایجاد ارتباط هدفمند این واحد دانشگاهی با صنایع موجود و حرکت طرح‌های پژوهشی به سمت موضوعات مسئله‌محور در شهرستان لارستان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان ضمن تشکر از فعالیت‌های بسیار خوب باشگاه پژوهشگران جوان  این دانشگاه عنوان کرد: در سال تحصیلی جدید بیش از ۱۷ مسابقه علمی توسط انجمن‌ها و باشگاه پژوهشگران و نخبگان برنامه‌ریزی شده که در این راستا از استادان مشاور و اعضای هیئت علمی دانشگاه به منظور ارتقا و سطح کیفی اینگونه مسابقات کمک گرفته شده است.

زارع تبیین کرد: در حوزه فرهنگی فعالیت‌های هدفمندی در دفاتر فرهنگ اسلامی و تقریب مذاهب اسلامی با کمک اتاق فکر نخبگان اساتید واحد اجرا شده که می‌توان به حرکت پایان‌نامه و رساله‌های دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی به سمت  موضوعات مرتبط با تقریب مذاهب اسلامی و تحکیم عملی آن در منطقه بزرگ شهرستان لارستان اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به‌عنوان دانشگاه مادر و یکی از باسابقه‌ترین واحد‌های دانشگاهی در جنوب کشور با بهره‌گیری از استادان مجرب در راستای تحقق حرکت به سمت فعالیت‌های دانش‌بنیان در سایه توجه به افزایش و جذب دانشجو است.

به گزارش آنا، آخرین کارگاه حضوری احیای قلبی و ریوی پایه و پیشرفته ویژه دانشجویان پرستاری با تدریس عاطفه خداخواه و علیرضا تنهایی‌پور، مسئول و کارشناس آموزش اورژانش شهرستان لارستان در دانشکده پیراپزشکی  دانشگاه آزاد اسلامی لارستان اجرا شد.

انتهای پیام/۴۰۷۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر