صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۲:۳۴ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱

فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه خدمات پستی فراهم شده است

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در دیدار با دبیرکل اتحادیه جهانی پست با اشاره به تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه گفت: ۳۰۰ فرصت سرمایه گذاری در حوزه خدمات پستی جدید برای شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپی حوزه پست فراهم شده است.
کد خبر : 803976

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، محمود لیائی رئیس شرکت ملی پست ایران در دیدار با دبیرکل اتحادیه جهانی پست با اشاره به نقش فعال ایران در کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه، از توجه اتحادیه جهانی پست به فعالیت‌های پست ایران قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: ۳۰۰ فرصت سرمایه گذاری در حوزه خدمات پستی جدید برای شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپی حوزه پست فراهم شده است.

مدیرعامل پست ایران از تجاری سازی ایده‌های نوآورانه در مراکز نوآوری پست ایران خبر داد و افزود: پست ایران، برای در اختیار گذاشتن این فرصت‌ها به سایر کشور‌ها آمادگی دارد.

لیائی به ارائه گزارشی کامل از فعالیت‌های مرکز نوآوری پست و همچنین اقدامات پست ایران در مسیر هوشمند سازی شامل تجهیز مراکز تجزیه و مبادلات این کشور به سیستم سورتینگ هوشمند، راه اندازی هاب‌ها و خطوط جدید پستی اشاره کرد و از ارتقای ناوگان پست و همچنین پیاده سازی طرح تحول در پست ایران خبر داد.

مدیرعامل پست ایران با اشاره به نقش کلیدی پست در بهره وری سبز و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی گفت: شرکت پست باهدف انطباق با استاندارد‌های خدمات سبز، پست ایران در حال برنامه ریزی برای استفاده از ناوگان حمل و نقل برقی در سطح کشور است.

انتهای پیام/۴۱۲۹/

انتهای پیام/

ارسال نظر