صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۷ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
در خراسان رضوی صورت گرفت؛

ورود دانشگاه به صنعت خودرو با امضای ۳ تفاهم‌نامه عملیاتی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی از امضای ۳ تفاهم‌نامه عملیاتی با شرکت ایران‌خودرو خراسان خبر داد.
کد خبر : 803840

محسن مرادی در حاشیه بازدید چندساعته از بخش‌های مختلف شرکت بزرگ ایران‌خودرو خراسان در شهر جدید بینالود در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: امروز در نشست مشترکی سه تفاهم‌نامه امضا کردیم و از این بابت تشکر می‌کنم از مدیرعامل مجموعه ایران‌خودرو خراسان که این فضا را فراهم کردند.

وی افزود: در زمینه طرح پایش به تفاهم‌نامه جدی رسیدیم. بر این اساس موضوعات پژوهشی مجموعه بزرگ ایران‌خودرو خراسان را به‌عنوان زمینه‌های پژوهشی به دانشجویان و استادان معرفی خواهیم کرد تا موضوعات این مجموعه و چالش‌هایی که در این ارتباط به‌ویژه در بحث صنعت خودرو است را با رویکرد پژوهشی مورد توجه قرار دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام جدی به طرح پویش و اشتغال همزمان دانشجویان دارد، عنوان کرد: در بحث پویش نیز به تفاهم بسیار خوب رسیدیم. در طرح پویش زمینه اشتغال و تحصیل همزمان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی فراهم خواهد شد.

مرادی اضافه کرد: در تفاهم‌نامه‌ای دیگر استفاده از منابع اطلاعاتی و ذخایری که در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی داریم را به اشتراک گذاشتیم تا مجموعه بزرگ ایران‌خودرو از این منابع اطلاعاتی و دسترسی‌هایی که امکان‌پذیر است که حتماً حداکثر دسترسی را فراهم خواهیم کرد منتفع شوند.

وی بیان کرد: قطعاً این همکاری‌ها باعث اعتلای دو مجموعه بزرگ شرق کشور خواهد شد. ظرفیت‌هایی که در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و در مجموعه ایران‌خودرو خراسان است سبب آن خواهد شد که تولید و اشتغال رویکرد جدیدی را به خودش ببیند.

به گزارش آنا، در راستای عملیاتی شدن طرح پویش و طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در بازدید از شرکت ایران‌خودرو، سه تفاهم‌نامه به امضای محسن مرادی رئیس این دانشگاه و بیژن زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو خراسان رسید. در این بازدید جواد بهارآرا معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و احمد ناطق گلستان معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/۴۱۲۱/

انتهای پیام/

ارسال نظر