صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۹ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
ناصر شهنازی:

52 اشتباه از تیم آرژانتین بعید بود/ ایران به راحتی مصر را شکست می‌دهد

کارشناس والیبال کشورمان معتقد است با توجه به شرایطی که تیم والیبال مصر دارد، پیروزی ایران حتمی خواهد بود.
کد خبر : 803688

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان مقابل آرژانتین در مسابقات قهرمانی جهان گفت از قبل هم می دانستیم که مسابقات قهرمانی جهان جای آزمون و خطا نیست و نسبت به رقابت های لیگ ملت ها شرایط کاملاً متفاوتی دارد این موضوع را کادرفنی به خوبی درک کرده بود و در جابجایی هایی که در تیم ایجاد کرده بود باعث شد تا شرایط بهتر شود. بازی مقابل آرژانتین یک دیدار نفس گیر و حساس بود خوشبختانه با پیروزی به پایان رسید البته تیم آرژانتین هم به پیروزی ما خیلی کمک کرد.

وی ادامه داد: ۵۲ اشتباه از سوی تیم آرژانتین در این بازی رقم خورد آمار عجیب بود با این حال این اشتباهات نفت تیم ما تمام شد و توانستیم این دیدار حساس را با پیروزی پشت سر بگذاریم بازیکنان ما در بخش حمله خیلی خوب کار کردند شریفی و عبادی پور فوق العاده ظاهر شدند اما در دفاع روی تور ضعف داشتیم. مجرد یک بازیکن قابل اعتماد است که تا حدودی تجربه دارد اما بازیکنان مثل توخته و جلوه تجربه کافی ندارند.

کارشناس والیبال کشورمان خاطرنشان کرد به اعتقاد من نقطه عطف تیم ملی در بازی با آرژانتین سرویس های پرشی با سرعت بالا بود اکثر بازیکنان از این فاکتور استفاده کردند و این جای امیدواری است میلاد عبادی پور سرویس های خیلی خوبی می‌زد. امیدوارم در دفاع روی تور بهتر عمل کنیم چرا که در بازی های بعد از این شرایط سخت خواهد شد. در بازی با آرژانتین سرویس پرشی ضعف این تیم بود و درست ما نقطه مقابل آنها بودیم و در سرویس عالی کار کردیم امیدوارم ضعف در دفاع روی تور هم برطرف شود تا از این موضوع خطری تیم را تهدید نکند.

وی در مورد بازی امشب مقابل مصر اظهار کرد: به نظرم برد ما مقابل مصر هست نیست البته بازیکنان نباید از قبل فکر کنند که در این بازی پیروز می شوند به هر حال شرایط هر مسابقه متفاوت است اما تغییر و تحولاتی که در تیم مصر شاهد آن بودیم خیلی از بازیکنان با تجربه آنها در این مسابقات حضور پیدا نکردند برد ایران را محرز کرده است. ضمن اینکه من فکر می کنم تیم ما از این مرحله صعود خواهد کرد. در واقع برنامه ریزی فدراسیون جهانی به‌گونه‌ای بود که از هر گروه دو تیم صعود می‌کند. با پیروزی مقابل مصر صعود ما صد درصد خواهد شد، البته برد و باخت و امتیاز در مراحل بعدی اهمیت زیادی دارد چرا که طبق رنکینگ، تیم ما می‌تواند با تیم‌های گروه سوم همگروه شود.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر