صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۳۵ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۱

استقرار مراکز هلال احمر در هر ۱۰۰ عمود مسیر نجف به کربلا/ اعزام ۴۴ هزار نیرو در اربعین حسینی

رئیس جمعیت هلال احمر از اعزام ۴۴ هزار نیروی هلال احمر در اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر : 803626

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر اظهار کرد: در مجموع ۴۴ هزار نفر امدادگر، نجات گر و کادر درمان برای حضور در پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر مستقر در مسیر پیاده روی زائران اربعین حسینی به سمت مرزها حرکت کردند.

کولیوند ادامه داد: از این تعداد ۴۰ هزار نفر از امدادگران و نجات گران ما در داخل مرزهای شرقی، شمالی و محورهای مواصلاتی مرزهای غربی حضور دارند و مابقی که شامل ۲ هزار و ۸۰۰ نفر کادر درمان و یک هزار و ۲۰۰ نفر نیروی امدادگر و نجات گر هستند به کشور عراق اعزام می‌شوند.

وی افزود: علاوه بر این ۵۰ دستگاه آمبولانس، ۶ دستگاه اتوبوس آمبولانس و خودروهای نجات و کامیون‌های حمل دارو نیز برای پوشش هر چه بهتر این مراسم به مناطق اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از نقطه صفر مرزی تا نجف پایگاه‌های امدادی و درمانی هلال احمر مستقر هستند در نجف هم بیمارستان‌های ثابت و سیار اماده ارائه خدمات دهی به زائران هستند.

به گفته کولیوند در مسیر نجف تا کربلا نیز در هر ۱۰۰ ستون درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های مجهز ما برای درمان بیماران گرمازده و بیماران گوارشی آماده خدمات رسانی هستند: علاوه بر پزشکان متخصص و فوق تخصصی که در قالب بزرگترین کاروان امداد و نجات به مناطق مرزی اعزام شده‌اند در بیمارستان‌های عراق هم با هماهنگی‌های صورت گرفته از این متخصصان استفاده شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر