صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۷ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱

بهترین قالیشویی پردیس

نظافت خانه و لوازم آن، اهمیت بسیاری برای ساکنین منزل دارد. این امر موجب سلامت اعضای خانواده، مخصوصا کودکان می شود. ضمن اینکه تمیز بودن خانه و اجزای آن، حس طراوت و تازگی به افراد منتقل می کند. یکی از لوازم خانه که نیاز بسیاری به پاکسازی مداوم دارد،
کد خبر : 803405

به گزارش خبرگزاری آنا؛ نظافت خانه و لوازم آن، اهمیت بسیاری برای ساکنین منزل دارد. این امر موجب سلامت اعضای خانواده، مخصوصا کودکان می شود. ضمن اینکه تمیز بودن خانه و اجزای آن، حس طراوت و تازگی به افراد منتقل می کند. یکی از لوازم خانه که نیاز بسیاری به پاکسازی مداوم دارد، قالی ها و فرش ها می باشند. چرا که در طول یک دوره زمانی، قالی ها آلودگی بسیاری به خود جذب می کنند. از گرد و غبار هوا گرفته، تا لکه های غذا و جوهر و خرده های غذا، همگی عوامل آلوده کننده فرش ها هستند. اولین راهکار خانم های خانه دار، شستن قالی ها بوسیله دست است. اما این راهکار دیگر قدیمی شده و ضررهای بسیاری دارد. بنابراین وقت آن رسیده تا به روش های جدید، یعنی شرکت های قالیشویی رجوع کنید. اما چطور یک شرکت خوب را انتخاب کنیم؟ شستشوی قالی توسط آنها چه مزایایی دارد؟

قالیشویی ایرانیان با چندین سال سابقه درخشان و سطح کیفیت فوق العاده در این زمینه، شما را راهنمایی خواهد کرد.

شستشوی مناسب فرش، عامل سلامت خانواده

یک قالیشویی حرفه ای و با کیفیت، چه ویژگی هایی دارد؟

-        قیمت مناسب

حتما شما هم با اصطلاح هیچ گرانی بی حکمت نیست و هیچ ارزانی بی علت نیست، آشنا هستید. این ضرب المثل در دنیای تجارت بسیار معروف است. اما در حقیقت، این اصطلاح آنقدر هم درست نیست. گاهی اوقات برای شما هم پیش آمده که هزینه بسیار زیادی را بابت چیزی صرف کنید، اما کیفیت مطلوب را دریافت نکنید. گاهی نیز با وجود پرداخت هزینه کم، خدمات یا محصولات بسیار با کیفیتی دریافت می کنید. پس هیچگاه نمی توان قیمت را ملاک کیفیت و حرفه ای بودن یک چیز قرار داد. این امر، برای قالیشویی ها  (قالیشویی پردیس) نیز صادق است. به علاوه، باید دقت داشته باشید که قیمت قالیشویی مورد نظر، بیش از حد معمول نباشد. هزینه شستشوی فرش ها، به نسبت هر متر محاسبه می شود.

-        شیوه شستشو

در قالیشویی های سنتی، روش های قدیمی شستشوی با دست و طی و ابزارهای مشابه، رواج دارد. اما در قالیشویی های صنعتی، تمامی کارها به وسیله ماشین ها صورت می گیرند. لازم به ذکر است که روش های سنتی، به هیچ عنوان مناسب شستشوی فرش و قالی نیستند. چرا که نه تنها به آن آسیب وارد می کنند، بلکه لکه ها را به خوبی پاک نمی کنند. بنابراین قالیشویی های صنعتی گزینه بهتری هستند. نکته جالب در مورد برخی از این قالیشویی ها، ارائه خدمات شستشو در محل است.

ارائه خدمات شستشو در منزل، توسط برخی شرکت ها

-          توجه به نیاز مشتری

تا به حال شده به یک خیاط، سفارش مانتو داده و کت تحویل بگیرید؟ شاید در نگاه اول مسخره به نظر برسد. اما این مثال واضحی برای بیان اهمیت توجه به نیاز مشتری است. زمانی که سازمان مورد نظر، نیازهای شما را در نظر نگیرد، خدمات مناسبی ارائه نمی دهد. در قالیشویی، نیاز مشتری مربوط به نوع فرش، شیوه شستشوی مورد نیاز، نوع لکه های موجود بر روی فرش و طول عمر آن می شود. شرکت مورد نظر، با در نظر گرفتن این مسائل، باید بهترین شیوه و مواد شستشو را انتخاب کند.

-          دارای گواهی معتبر

قالیشویی مدارک و گواهی های خاص خود را دارد. شرکتی که دارای این گواهی ها باشد، کاملا تایید شده است. بدین معنا که آنها از بهترین استانداردها استفاده می کنند. پس حتما به گواهی های شرکت مورد نظر توجه کنید.

-          مواد شوینده مورد استفاده

در انتخاب مواد شوینده مورد نیاز برای فرش، چندین مورد باید در نظر گرفته شوند. این موارد عبارتند از: مواد شیمیایی شوینده، میزان خطر آنها برای کودکان و حیوانات خانگی، نوع لکه های روی فرش، قدمت فرش و نوع فرش (دست باف یا ماشینی). با در نظر گرفتن تمامی این موارد، شرکت قالیشویی باید مواد شوینده مناسب را انتخاب کند. استفاده از موادی که با هر یک از این معیارها در تداخل باشد، باعث آسیب رساندن به فرش و اهالی خانه می شود.

ویترین شرکت، موثر در کیفیت آن

-          ویترین شرکت

در اینجا منظور از ویترین، ظاهر شرکت قالیشویی است. ظاهر یک کارخانه قالیشویی، شامل کارکنان، دکوراسیون کارخانه، تعداد دستگاه ها، سرویس حمل و نقل و غیره است. البته نمی توان یک کتاب را از روی جلد قضاوت کرد. اما با اینحال ویترین خوب و حرفه ای، رابطه نزدیکی با کیفیت شرکت دارد.

-          میزان تجربه

پیدا کردن یک شرکت قالیشویی معتبر، زمان زیادی می برد. یکی از معیارهای مهم در انتخاب، میزان سابقه است. شرکت هایی که مدت زمان بیشتری را در یک حرفه سپری کرده اند، احتمالا کیفیت بالاتری دارند. البته در بررسی سابقه، باید به میزان مشتری ها، رضایت آنها و تعداد سفارشات توجه کنید.

-          ضمانت خدمات

شرکت هایی که گارانتی معتبر دارند، بهترین گزینه برای اعتماد هستند. ضمانت یک شرکت برای خدمات خود، به معنی تعهد آنها به مشتری و کیفیت کار است. این گارانتی به شما از بابت کیفیت بالای کار، اطمینان می دهد. این گارانتی باید شامل اصلاح اشتباهات و باز پس دادن پول باشد. البته این در صورتی است، که حق با مشتری باشد.

سلامت فرش ها، با انتخاب قالیشویی مناسب

چرا باید از خدمات یک شرکت قالیشویی حرفه ای استفاده کنیم؟

مزایای زیادی در استفاده از خدمات یک شرکت قالیشویی حرفه ای وجود دارند. مهم ترین این مزایا عبارتند از:

  • صرفه جویی در زمان و انرژی
  • فرآیندی آسان و راحت، برای اعضای خانه
  • عدم آسیب رسیدن به سلامت اعضای خانواده
  • رایحه خوش فرش، به دلیل مواد شوینده و شیوه خشک کردن مناسب
  • حفظ دوام عمر فرش
  • آسایش و راحتی خانواده
  • افزایش زیبایی فرش
  • انجام کار، در کمتر از 24 ساعت
  • از بین رفتن عمیق ترین لکه ها
  • اطمینان از بابت صرف هزینه و سلامت فرش

انتخاب مواد شوینده، موثر در سلامت فرش و خانواده

بهترین شرکت قالیشویی کدام است؟

با توجه به معیارهای ذکر شده، اکنون شما می توانید شرکت قالیشویی مناسب را انتخاب کنید. اما ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. شرکت قالیشویی ایرانیان با سابقه ای درخشان، آماده خدمت رسانی به شما است. مجموعه ما آمار رضایت بالایی داشته و فرش های شما را، با بهترین دستگاه ها و مواد می شوید. ضمن اینکه تمامی استانداردها و موارد ذکر شده در بالا، رعایت می شوند. با مراجعه به قالیشویی ایرانیان، خیالتان از بابت فرش و سلامت خانواده خود راحت باشد.

 

انتهای رپرتاژ خبری /

انتهای پیام/

ارسال نظر