صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۷ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱

مجمع عمومی کارکنان دانشگاه آزاد سمنان چگونه گذشت؟

مجمع عمومی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با حضور رئیس این دانشگاه برگزار و ارتقای چارت تشکیلاتی، رسیدگی به مسائل صنفی در آن مطرح شد.
کد خبر : 802963

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سمنان، مهدی منصوری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در جمع کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان که با حضور اعضای هیئت رئیسه در سالن آمفی تاتر این دانشگاه برگزار شد از تشکیل کارگروه‌های ۱۰گانه براساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: ۱۰ کارگروه ذیل سند تحول و تعالی تعریف شده و براساس این سند، کارکنان دانشگاه مختارند در یک یا چند کارگروه مشارکت داشته باشند و نظر و دیدگاه‌های خود را برای بهبود شرایط در هر حیطه ارائه کنند.

وی، نقش دانشگاه آزاد اسلامی در رشد دانش، آگاهی و میزان تحصیل‌کرده‌ها در کشور و ارتقای فرهنگی، اقتصادی و سایر جنبه‌های جامعه را انکارناپذیر دانست و با بیان مواجهه دانشگاه آزاد اسلامی با چالش‌های متعدد در سال‌های اخیر عنوان کرد: هر مجموعه‌ای که خدماتی ارائه می‌کند اگر باکیفیت باشد ضامن دوام و بقای خود است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با تأکید بر اینکه هر نهاد یا ارگانی نتواند خودش را با شرایط روز تطبیق دهد و آینده را پیش‌بینی کند محکوم به شکست است، بیان کرد: بسیاری از نهادها و سازمان‌ها با آینده‌نگری و تصمیمات صحیح توانستند دوام و بقا داشته باشند، خودشان را حفظ کنند و به پیشرفت خود ادامه دهند؛ بنابراین در مجموعه‌ای کار می‌کنیم که از لحاظ اطلاعات و دانش سطح بالائی دارد و اگر این مجموعه آگاه و با دانش بالا اراده کند که خودش را حفظ کند خواهد توانست.

در پایان این نشست بازنشستگی اعضای هیئت علمی و کارکنانی که به حد نصاب سنوات خدمت رسیده‌اند، ارتقای چارت تشکیلاتی، رسیدگی به مسائل صنفی، نحوه حضور و غیاب کارکنان عضو و غیر عضو هیئت علمی، ایجاد سیستم تشویق و تنبیه و ... مطرح شد.

انتهای پیام/۴۰۷۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر