صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
لیگ قهرمانان اروپا

رئال به سختی نفس کشید/ صعود شاگردان آنچلوتی به لطف پیروزی در دیدار رفت

تیم رئال مادرید در دیدار برگشت مقابل شالکه آلمان تن به شکست 4بر3 داد اما به لطف برتری در دیدار رفت توانیت به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
کد خبر : 8010

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌رئال مادرید اسپانیا و شالکه آلمان در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در نهایت شالکه آلمان توانست با نتیجه 4بر3 مقابل حریف خود برتری را به دست بیاورد هر چند که این نتیجه برای صعود شاگردان روبرتو دی ماتئو کافی نبود و رئال به لطف برتری 2بر0 در دیدار رفت توانست در مجموع 2 دیدار با نتیجه 5بر4 جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست بیاورد.


10 دقیقه ابتدایی با طوفان حملات رئال آغاز شد اما آبی‌های آلمانی به خوبی توانستند در دفاع عملکرده خیره‌ کننده‌ای داشته باشند و توپ‌های رئالی‌ها را دفع کنند.


در دقیقه 12 این شالکه بود که می‌توانست روی یک ضد حمله به گل اول در این بازی دست یابد اما بازیکنان این تیم فرصت گلزنی را از دست دادند.


بازیکنان شالکه نبض بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 20 این دیدار توانستند توسط کریستین فوکس دروازه رئال را باز کنند تا امیدوارنه بازی را ادامه دهند.


خوشحالی شاگردان دی ماتئو تنها 5 دقیقه بیشتر طول نکشید و بازیکنان کهکشانی توانستند توسط رونالدو با ارسال کروس توانستند کار را به تساوی بکشانند.


بعد از این گل شالکه سیستم تهاجمی خود را فعال کرد و این بار هونتلار بود که توانست گل دوم شالکه را وارد دروازه حریف کند اما این گل هم توسط رونالدو در دقیقه 45 پاسخ داده شد تا دو تیم با تساوی 2بر2 به رختکن بروند.


نیمه دوم ابتدا با حملات شالکه آغاز شد اما به فاضله 5 دقیقه این کریم بنزما بود که با فرصت طلبی توانست گل سوم رئال را برای تیمش به ثمر برساند.


لروی سان تنها 7 دقیقه بعد از این گل سوم شالکه را به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده شود در ادامه شالکه به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 84 نوتلار گل چهارم شالکه را وارد دروازه رئال کرد.


پس از این گل شالکه یکپارچه حمله شد و فشار بی امان بازیکنان دی ماتئو روی دروازه کاسیاس افزایش یافت اما در نهایت نتیجه هیچ تغییری نکرد و رئال به لطف پیروزی در دیدار رفت توانست به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر