صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۲ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

هویت‌بخشی به سیمای بصری با استفاده از مفاهیم ارزشمند محرم 

سالاری‌پور با تاکید بر استفاده از مفاهیم ارزشمند محرم به منظور هویت بخشی سیمای بصری، از سیاهپوش شدن معابر و برپایی موکب‌های حسینی تا فعالیت بیش از ۲۰۰۰ مسجد و هیئات در دارالمومنین تهران خبر داد.
کد خبر : 800402

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، محمد امین سالاری پور از سیاهپوش شدن کوچه‌ها و محله‌های دارالمومنین خبرداد و با بیان اینکه تدابیر لازم برای فضاسازی، سیاهپوشی، اکران طرح‌های فرهنگی و تبلیغات محیطی معابر و محله‌ها صورت گرفت، افزود: در این راستا بیش از ۱۵ هزار متر ریسه پارچه‌ای و ۲۲۰ پایه کوتاه و۴ نما پرچم بر ساختمان‌ها برای سیاهپوش شدن منطقه انجام گرفت.

وی همچنین به سیاه پوش شدن بیش از ۲ هزار متر کتیبه و نصب ۱۰۰۰ پرچم ویژه این ایام در سطح منطقه اشاره کرد.

به گفته سالاری پور تمامی عرشه‌ها و ۳ میدان منطقه نبرد، تفحص و امام حسن (ع) همچنین ساختمان‌های اداری و شهرداری منطقه رنگ سیاه به خود گرفت.

سالاری پور با بیان اینکه هویت‌بخشی به سیمای بصری با استفاده از مفاهیم ارزشمند محرم اولویت دارد، اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های تبلیغاتی برای انتقال مفاهیم ناب عاشورای حسینی در محله‌های ۲۱گانه و با مشارکت خود اهالی دارالمومنین  استفاده شده است.

وی گفت: علاوه بر ریسه‌های پارچه‌ای مشکی، ۲ ابر پرچم به اهتزاز و همچنین ۴۲ پرتابل و ۷ بیلبورد متناسب با ایام عزاداری امام حسین (ع) نیز به اکران در آمده‌اند.

سالاری پور در ادامه به برپایی ۱۰۰ موکب و ایستگاه‌های صلواتی برای پذیرایی از عزاداران حسینی در محله‌ها روز‌های عزاداری خبر داد.

شهردار منطقه۱۴ در پایان با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار مسجد و هیئت و پایگاه مذهبی در دارالمومنین تهران، از آمادگی مدیریت شهری منطقه در همه حوزه‌ها و همکاری با این پایگاه‌های مذهبی برای برگزاری باشکوهتر مراسم سوگواری محرمش خبرداد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر