صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۲ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

فرصت دوباره برای انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد پزشکی آغاز شد

مهلت انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد پزشکی برای بار چهارم تمدید شده است و داوطلبان مجاز و گروه استعداد درخشان می توانند از امروز ۱۲ مرداد نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
کد خبر : 800366

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مهلت انتخاب رشته محل و ویرایش را برای کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل (عادی و استعداد درخشان) آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ تمدید کرده است.

بر اساس درخواست تعدادی از داوطلبان، برای بار چهام فرصت مجدد جهت انتخاب رشته محل و ویرایش آن در نظر گرفته شده است و متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۲ مرداد تا ساعت ٨ صبح روز شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ نسبت به ثبت یا ویرایش انتخاب های خود اقدام کنند.

این تمدید آخرین مهلت بوده و با توجه به لزوم انجام مراحل استخراج نتایج نهایی، به هیچ عنوان قابل تمدید نیست. مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرده است که داوطلبان در انتخاب رشته محل تحصیل و ترتیب انتخاب دقت لازم را به عمل آورند.

طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل، پس از پذیرش هر گونه انتقال و جابجایی و تغییر رشته ممنوع است بنابراین پس از اعلام نتایج نهایی، با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین کرده، لذا هیچگونه تغییر در رشته محل پذیرش حتی در صورت کسب نمره مربوطه انجام نخواهد گرفت.

انتهای پیام/4040/

انتهای پیام/

ارسال نظر