صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۹ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
به همت انجمن علمي دانشگاه يزد؛

کمپ تابستانه براي دانشجوياني علاقه‌مند به کاوش‌هاي مالي برگزار مي‌شود

انجمن علمی دانشجویی حسابداری و مدیریت مالی دانشگاه یزد، کمپ تابستانه کاوشگران مالی را برگزار می‌کند.
کد خبر : 800219

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري آنا، انجمن علمی دانشجویی حسابداری و مدیریت مالی دانشگاه یزد، کمپ تابستانه کاوشگران مالی را برگزار می‌کند.

این کمپ شامل دو بخش است که بخش اول آن به مباحث پرکاربرد حسابداری اختصاص دارد و بخش دوم شامل آشنایی با بازارهای بین‌المللی است.

مالیات بر ارزش افزوده، گزارش معاملات فصلی، قراردادهای پرکاربرد بانکی و بیمه، کارگاه‌هایی است که ذیل بخش «مباحث پرکاربرد حسابداری» برپا می‌شود و فارکس، بلاکچین و کریپتوکارنسی، ان اف تی(NFT) و متاورس کارگاه‌های بخش آشنایی با بازارهای بین‌المللی است.

کارگاه گزارش معاملات فصلی با تدریس بهنام مرادخانی در روزهای 18 و 19 مردادماه از ساعت 17 تا 18:30 و نيز در روزهاي 22 و 23 مردادماه از ساعت 19 تا 20:30 برپا می‌شود و «مبانی و پیش‌نیازهای صورت معاملات فصلی»، «بررسی قوانین و مقررات مرتبط»، «آشنایی با نرم‌افزار TTMS»، «آشنایی با سامانه آنلاین و اجرای داده‌ها در سایت سازمان امور مالیاتی»، «ارائه راهکارهای کلیدی و کاربردی»، «اجرای نکات و مثال‌های عملیاتی»، «مثال‌هایی از نحوه ثبت قراردادها» و «نحوه ثبت اطلاعات به صورت تجمیعی» سرفصل مطالب این کارگاه است.

کارگاه مالیات بر ارزش افزوده با تدریس بهنام مرادخانی در روزهای 22، 23، 25 و 26 مرداد از ساعت 17  تا 18:30 برگزار می‌شود و «مبانی مالیات ارزش افزوده»، «وظایف و تکالیف مودیان»، «معاف‌ها و صادرات»، «مالیات ارزش افزوده در مناطق آزاد و ویژه»، «حسابداری مالیات بر ارزش افزوده»، «حسابرسی مالیات بر ارزش افزوده»، «استرداد» و «جرائم» سرفصل مطالب این کارگاه است.

کارگاه قراردادهای پرکاربرد بانکی با تدریس احمدرضا اسعدی نژاد در روزهای 19 و 26 مرداد از ساعت 20 تا 21 برگزار می‌شود و «آشنایی قراردادهای بانکی»، «عقود مبادله‌ای»، «عقود مشارکتی» و «عقد قرض‌الحسنه» سرفصل مطالب این کارگاه است.

کارگاه بیمه با تدریس احمد دلبری در روزهای 18، 24 و 25 مرداد از ساعت 19 تا 20 برپا می‌شود و «محاسبه حقوق و دستمزد»، «محاسبات لیست بیمه» و «نحوه ارسال لیست حقوق و دستمزد» سرفصل‌های این کارگاه است.

گفتني است، علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه‌ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @fmaa_admin پیام دهند.

انتهای پیام/4167/

انتهای پیام/

ارسال نظر