صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
به میزبانی واحد تهران مرکزی صورت گرفت

تهران، فاتح مقام سومی والیبال قهرمانی پسران دانشگاه آزاد اسلامی/ نبرد خراسان رضوی و کرمانشاه در دیدار نهایی

مسابقات دسته یک والیبال قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ویژه پسران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد. واحد پردیس به عنوان تیم نماینده دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این رقابت‌ها سوم شد و خراسان رضوی و کرمانشاه به دیدار نهایی راه یافتند.
کد خبر : 80016

به گزارش خبرنگار آنا، احمدرضا فرزین مدیرکل ورزشی واحد تهران مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با بیان این خبر گفت: «مسابقات والیبال قهرمانی دسته یک دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ویژه پسران به میزبانی واحد تهران مرکزی از دوم اردیبهشت جاری در این واحد آغاز شد و روز گذشته پایان یافت.»


وی اظهار کرد: «از نکات برجسته این مسابقات حضور تعدادی از بازیکنان تیم‌های ملی در قالب تیم‌های دانشجویی است که این مهم موجب افزایش کیفیت مسابقات شد.»


فرزین گفت: «8 تیم از استان‌های تهران، البرز، بوشهر، کرمانشاه، مازندران، کرمان، آذزبایجان شرقی و خراسان رضوی در این دوره از مسابقات حضور داشتند.»


به گزارش آنا، در این مسابقات تیم والیبال واحد پردیس به عنوان تیم نماینده دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران موفق به کسب مقام سوم شد.



حسن طاهرخانی مدیرگروه و مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس در این باره گفت: «تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس که در این مسابقاتاز بازیکنان جوان بهره می­‌برد، توانست به مقام سوم دست پیدا کند.


تیم والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس از جوانان فعال و پویای گروه تربیت بدنی و مهندسی عمران، رحمت الله نوری به عنوان سرمربی، علی فتحعلی نژاد به عنوان مربی و به سرپرستی وی تشکیل شده بود و به عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این مسابقات حضور داشت.


در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های کرمانشاه و مشهد به دیدار نهایی راه یافتند که مسابقه آنها به صورت رفت و برگشت در آینده نزدیک برگزار خواهد شد تا چهره قهرمان و نایب قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر