صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
در گفت‌و‌گو با آنا؛

بهداد سلیمی: قصد خداحافظی از وزنه‌برداری را ندارم/ با قدرت راهی برزیل می‌شوم/ اولادی ورزشکار سالمی بود

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک خبر خداحافظی اش را از دنیای قهرمانی رد کرد.
کد خبر : 79997

بهدادسلیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره آخرین وضعیت درمانی‌اش و حضور در المپیک گفت: «‌خدا را شکر وضعیت زانویم بسیار خوب پیش می‌رود و چند روز‌ گذشته پس از‌ بررسی روند درمانی‌ام کادر پزشکی اعلام کردند که می توانم در المپیک ریو حضور داشته باشم.»


وی افزود: «‌تا مدتها تمرینات بالاتنه را انجام می‌دادم اما هم اکنون وزنه‌زدن را شروع کرده‌ام و این روزها تمرینات و فیزیوتراپی‌ام جدی‌تر از قبل دنبال می‌شود. خوشبختانه شرایط خوب پیش می‌ورد و از لحاظ قدرت خوب هستم اما تمرینات سرعتی و تکنیکی را هنوز به صورت جدی شروع نکردم و پزشکان اجازه آن را به من نداده‌اند.»


قویترین مرد جهان با اشاره به اینکه در این مدت‌باقی‌مانده تا المپیک بهترین تمرینات را خواهد داشت، اظهار کرد: «من باوجود اینکه با مصدومیت سختی روبه رو شدم اما تمریناتم را رها نکردم و تحت هر شرایطی آنها را دنبال می‌کردم. هم اکنون شرایط زانویم خوب است و تا مدت باقی مانده تا المپیک هم بهترین تمرینات را خواهم داشت تا با قدرت و آمادگی کامل راهی برزیل شوم.»


سلیمی با اشاره به اینکه برای کسب مجوز المپیک ریو حتما باید در مسابقات جام فجر شرکت کند، عنوان کرد: «در واقع مسابقات جام فجر پلی برای رسیدن من به المپیک ریو است و به همین منظور به عنوان یک مسابقه حساس به آن نگاه نمی کنم. باتوجه به شرایط مصدومیتم، قصد دارم در این مسابقه به زانویم فشار نیاورم و به دنبال کسب نتیجه و مدال هم نباشم.»


مرد طلایی المپیک لندن در واکنش به خبر خداحافظی‌اش از دنیای وزنه برداری گفت: « من در مورد خداحافظی‌ام از وزنه برداری صحبتی نکردم. چند روز پیش خبرنگاری از من پرسید که اگر در المپیک مدال طلا بگیرم قصد خداحافظی دارم یا خیر که من در پاسخ گفتم همه چیز بستگی به شرایط من در المپیک دارد. اگر در المپیک ریو به مدال طلا برسم و تصمیم به خداحافظی از دنیای قهرمانی بگیرم باز هم این تصمیم شرایط خاص خودش را دارد.»


سلیمی در پایان به مرگ تلخ مهرداد اولادی بازیکن فوتبال اشاره کرد و گفت: «مهرداد یکی از دوستان و همشهری من بود. باتوجه به شناختی که از او دارم ورزشکار سالمی بود و هنوز نمی توانم مرگ او را باور کنم. در چند روز اخیر حواشی در مورد علت مرگ او مطرح شده است که بعید می‌دانم صحت داشته باشد. مهرداد پاک زندگی کرد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر