صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۴۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران

مراسم افتتاح ساختمان آموزشی شماره 2 و سالن جلسات واحد تیران با حضور امام جمعه، نماینده مجلس، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان و دکتر فروغی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر : 79844

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر کامران امینی سرپرست واحد تیران در این مراسم گزارشی از واحد در زمینه تعداد دانشجو، تعداد رشته های تحصیلی ارائه و حرکت واحد را توسعه تحصیلات تکمیلی و اصلاح هرم هیات علمی ذکر کرد.


امینی در بخش پژوهش از جذب 100درصدی بودجه پژوهشی در سه سال اخیر و سوق دادن بودجه به سمت خرید تجهیزات کارگاهی و خرید تجهیزات برای زیرساخت‌های دانش بنیان خبر داد.


وی رشد مقالات ISI و علمی پژوهشی را از دیگر افتخارات این واحد برشمرد و توجه جدی به امور فرهنگی و خرده فرهنگ‌ها از دیگر مسائل اساسی در این واحد است.


امینی از رویکرد واحد به سمت کشت گلخانه ای و تاسیس شرکت های دانش بنیان خبر داد و از راه‌اندازی مدارس سما دانشگاه در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول و شروع به کار آن از مهر سال جاری خبر داد.



این مسئول با بیان اینکه ساختمان آموزشی شماره بدلیل مشکلات مالی در حدود 3 سال متوقف شده بود، افزود: «با صرفه جویی و مدیریت هزینه ها این پروژه در مهر سال جاری مجدداً در دستور کار قرار گرفت که اکنون شاهد بهره برداری قسمتی از این پروژه به مساحت 2000 متر مربع هستیم.»


حجت الاسلام علیرضا طاحونی امام جمعه شهر تیران هم از اهتمام دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران در امور فرهنگی تشکر کرد.


احمد فروغی رئیس واحد اصفهان نیز دانشگاه آزاد اسلامی را از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و حرکت دانشگاه آزاد اسلامی را به سمت اقتصاد دانش بنیان برشمرد.


وی از تاسیس شرکت دانش بنیان تولید بذر به روش هیبریدی و کیاهان داروئی در این شهرستان خبر و وعده اشتغال زایی 1000 نفر را در این پروژه داد و خواستار مشارکت و پیگیری مسئولان شهرستان در تحقق این پروژه شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر