صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
در گفت وگو با آنا

عضو کمیته فنی سپاهان: مدیران باشگاه از نویدکیا خواستند در امور فنی دخالت کند/ انتخاب استیماچ اشتباه بود

عضو کمیته فنی سپاهان گفت: مدیران سپاهان اشتباهات زیادی در این فصل انجام دادند و متوجه اشتباهات خودشان هم شدند و چوب آن را هم خوردند.
کد خبر : 79584

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،حسین چرخابی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضع بد سپاهان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر گفت: «در هر تیمی افت و خیز وجود دارد و سپاهان هم در این فصل با حواشی زیادی همراه بود. مدیران سپاهان اشتباهات زیادی در این فصل انجام دادند و متوجه اشتباهات خودشان هم شدند و چوب آن را هم خوردند. سپاهان در فصل فوتبالی ایران در مسابقات لیگ و جام حذفی و رقابت‌های آسیایی بدترین نتایج را کسب کرد.»


وی در مورد نقش محرم نویدکیا در ناکامی این فصل سپاهان بیان کرد: «نویدکیا بازیکن بزرگی است که برای سپاهان زحمات زیادی کشیده است. اما این درست نیست که همه کاسه کوزه‌ها را سر نویدکیا بشکنیم. مدیران باشگاه در ابتدای فصل از محرم خواستند تا به دلیل اوضاع بد مالی باشگاه از بازیکنان تخفیف بگیرد و محرم هم این کار را انجام داد. در ادامه هم خود مدیران باشگاه از او خواستند تا در امور فنی دخالت کند که این کار کاملا غلط بود . در حقیقت از نویدکیا خواستند که در امور سرمربی تیم دخالت کند.»


مربی سابق سپاهان درباره جدایی حسین فرکی از سپاهان که باعث افت این تیم شد، اظهار کرد: «حسین فرکی یکی از مربیان بادانش و باشخصیت فوتبال ایران است که موفقیت‌های زیادی را در تیم‌های مختلف ایران کسب کرد. او در سپاهان هم موفق شد تا این تیم را قهرمان لیگ کند و رفتن او به هر نحوی به ضرر سپاهان بود. با رفتن فرکی اوضاع سپاهان روز به روز بدتر شد و الان هم جایگاه‌اش در جدول گویای این نابسامانی است.»


چرخابی درباره حضور استیماچ در سپاهان و تاثیرش در این تیم گفت: «برای انتخاب مربی باید به رزومه فصل قبل آن مربی توجه کرد. استیماچ در فصل قبل نتایج خوبی در باشگاه ترکیه‌ای که هدایتش را بر عهده داشت، کسب نکرد و حضور او در سپاهان کاملا اشتباه بود. استیماچ مربی‌ای نبود که در این برهه زمانی به درد سپاهان بخورد.»


وی در خصوص انتخاب زاغی‌نژاد به عنوان سرمربی سپاهان در سه بازی باقی‌مانده لیگ افزود: «زاغی‌نژاد یکی از مربیانی است که چندین سال در کادر فنی سپاهان حضور داشت و در زمان حضور من در این تیم هم جز کادر فنی بود. او سابقه فعالیت در تیم‌های پایه سپاهان را دارد. اما شرایط این تیم در این فصل به گونه‌ای است که در سه بازی نهایی نتیجه چندان برای این تیم مهم نیست و زاغی‌نژاد هم به همین دلیل تا پایان لیگ به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر