صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۷ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) خبر داد

آخرین تمهیدات سازمان بهشت زهرا (س) به مناسبت روزهای پایانی سال

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) آخرین تمهیدات این سازمان را برای استقبال از بهار فاطمی اعلام کرد.
کد خبر : 7955

به گزارش گروه اجتماعی آنا، اکبر توکلی در خصوص این اقدامات توضیح داد: تشکیل ستاد استقبال از بهار فاطمی و تمهیدات ویژه پنج‌شنبه و جمعه پایان سال از هفته‌ها قبل در سازمان بهشت زهرا (س) کلید خورده است و امسال با توجه به اینکه لحظات تحویل سال از روز جمعه و روزهای پایانی هفته آغاز می‌شود، پیش‌بینی می‌کنیم شهروندان تهرانی در روزهای پنج شنبه و جمعهٔ دو هفتهٔ پایانی سال با حضور در بهشت زهرا (س) برای تجدید یاد و خاطرهٔ عزیزانشان و قرائت فاتحه خود را برای تحول در سال جدید آماده کنند.


وی افزود: بر همین اساس برای رفاه شهروندان هماهنگی و برنامه‌ریزی مشترک با پلیس راهور ناجا صورت گفته و قرار است ۱۵۰۰ مامور برای برقراری نظم و کمک به تسهیل ترافیک پایان سال در بهشت زهرا (س) به ما کمک کنند.


توکلی همچنین از چاپ نقشه و توزیع آن در بین شهروندان خبر داد و گفت: با توجه به تمهیدات رفاهی و اجتماعی دیده شده، تمام خیابان‌های اصلی و فرعی بهشت زهرا(س) نیز نامگذاری شده و مسیر‌ها مشخص و تابلوهای اطلاع‌رسانی نصب شده است.


شهردار حرم امام خمینی (ره) در ادامه از آماده‌سازی و زیباسازی فضای سبز ۷۵۰ هکتاری سازمان بهشت زهرا (س) و کاشت درخت، بازسازی فضاهای سبز، مبلمان شهری و نظافت محیطی خبر داد و گفت: با مترو نیز رایزنی‌های لازم شده تا افزایش سرویس‌دهی به شهروندان در روزهای پایانی سال به ویژه پنج‌شنبه و جمعه به شهروندان میسر شود.


برگزاری مراسم ویژه تحویل سال در قطعات شهدا


توکلی همچنین از برگزاری مراسم ویژه تحویل سال در قطعات شهدا با حضور خانواده‌های معظم آنان خبر داد و گفت: اهدای گل و گلدان و گلاب به زائران قبور مطهر شهدا در لحظه تحویل سال جدید از دیگر برنامه‌های بهشت زهرا(س) برای استقبال از بهار است.


به گفته وی برپایی نمایشگاه عطر یاس در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی در کنار برگزاری دعای ندبه از دیگر برنامه‌های این سازمان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر