صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵

ادعای عجیب روزنامه سعودی: رسانه‌های ایرانی می‌خواهند مذاکرات صلح یمن را مختل کنند

یک روزنامه سعودی با ابراز نگرانی از حضور رسانه‌هایی از ایران و حزب‌الله در کنار هیئت ملی یمن در مذاکرات کویت، مدعی شد که این رسانه‌ها با اقدامات تحریک‌آمیز خود در حال بر هم زدن مذاکرات هستند.
کد خبر : 79500

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از روزنامه عکاظ چاپ عربستان، برخی خبرنگاران وابسته به شبکه‌های ایران و حزب‌الله در فهرست تیم رسانه‌ای هیئت ملی یمن حضور دارند.


فراس یافعی، سردبیر روزنامه الحقیقه الیمنیه به این روزنامه گفته است: «نام برخی خبرنگاران شبکه‌های المنار و العالم و دیگر شبکه‌های ایران در فهرست تیم رسانه‌ای حوثی‌ها (جنبش انصارالله) مشاهده می‌شود.»


وی با این ادعا که این روزنامه‌نگاران اقدامات تحریک‌آمیزی علیه طرف مقابل انجام می‌دهند. نسبت به حضور آن‌ها در محل مذاکرات ابراز نگرانی کرد گفت: «آن‌ها به دستورالعمل وزارت اطلاع‌رسانی کویت پایبند نیستند و تلاش می‌کنند با تصویربرداری بی‌مورد و سخنان ناشایست هیئت دولت (در تبعید) و خبرنگاران آن‌ها را تحریک کنند.»


یافعی با بیان برخی موارد تحریک‌آمیز مدعی شد که «این روزنامه‌نگاران با پخش شعارهای حزبی از تلفن همراه خود، تلاش کردند جلسه مطبوعاتی اسماعیل ولد شیخ احمد، فرستاده سازمان ملل متحد در امور یمن را مختل کنند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر