صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۱۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا؛

شهرزاد مظفر: تیم دانشگاه‌آزاد اسلامی مستحق قهرمانی بود/ دادگان به ورزش بانوان اهمیت ویژه‌ای می‌دهد

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تیم فوتسال دانشگاه‌آزاد 4 بازیکن جوان را به تیم ملی معرفی کرد که همگی استعدادهای خوبی دارند و در آینده می توانند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند.
کد خبر : 79333

شهرزاد مظفر سرمربی تیم بانوان فوتسال دانشگاه آزاد پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر به خبرنگار ورزشی آنا گفت:« خوشبختانه تیم ما از همان ابتدا لیگ را خوب شروع کرد به طوری که دوماه قبل از آغاز لیگ تمریناتمان را شروع کردیم و حتی در روزهای تعطیل رسمی هم تمرینات مان قطع نشد که باتوجه به تمرینات سنگین و فشرده استحقاق این موفقیت را داشتیم.»


وی افزود:«کناره‌گیری برخی تیم‌ها امسال هم همچون سال‌های گذشته تکرار شد و این موضوع یکی از نقاط ضعف لیگ بود. متاسفانه برخی تیم ها که شرایط حضور در لیگ برتر را از نظر مسائل مالی و تیم‌داری ندارند در ابتدا در مسابقات لیگ شرکت می‌کنند اما بعد از چند وقت از مسابقات کناره گیری می کنند که این موضوع باعث به‌هم‌ریختگی برنامه دیگر تیم‌ها می‌شود.»


سرمربی تیم فوتسال بانوان با تاکید بر اینکه برای حضور تیم‌ها در لیگ برتر باید معیار و ملاکی قرار دهند، عنوان کرد: «انجام این کار باعث می‌شود تا از حضور تیم‌هایی که به هیچ عنوان شرایط حضور در لیگ را ندارند جلوگیری شود و برنامه تیم های دیگر هم بهم نریزد.»


مظفر با تاکید بر اینکه یکی از ضعف‌های لیگ ما ناشناخته بودن استعدادها در فوتسال بانوان است، اظهار کرد: «متاسفانه سیستم سازمان‌یافته‌ای برای شناسایی و کشف بانوان فوتبالیست در ایران وجود ندارد به طوری که ما استعدادهای بسیار زیادی در بین بانوان داریم اما آنها ناشناخته مانده‌اند. بعد از اتمام لیگ یکی از سوال‌هایی که از ما پرسیده می‌شود این است که در لیگ امسال پدیده‌ای را شناسایی و به تیم ملی معرفی کرده‌اید یا خیر؟»


وی ادامه داد: «متاسفانه این اتفاق کمتر در لیگ برتر می‌افتد. به رغم این موضوع خوشبختانه تیم ما امسال چهار بازیکن جوان را به تیم ملی معرفی کردیم که همگی استعدادهای خوبی دارند و در آینده می‌توانند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند.»


سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان خاطرنشان کرد: «خوشبختانه لیگ برتر 10 سال است به صورت منظم برگزار می‌شود و یکی از موفقیت‌های تیم ملی فوتسال وابسته به همین موضوع است چرا که برگزاری مسابقات لیگ به صورت منظم کمتر در آسیا اتفاق می‌افتد و غیر از ایران تنها ژاپنی‌ها به صورت منظم مسابقات لیگ دارند. البته امیدوارم شرایط لیگ بهتر شود و نقاط ضعف لیگ هر چه زودتر برطرف شود.»


مظفر در پایان در مورد ادامه همکاری با تیم دانشگاه‌ آزاد گفت: «من دوسال است که در خدمت تیم دانشگاه آزاد هستم و در این مدت شرایط بسیار خوبی داشتیم. یکی از موفقیت‌های تیم ما این است که دادگان به عنوان مدیرعامل این باشگاه به ورزش بانوان اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. در ابتدای فصل زمانی که تیم بسته شد در قرارداد همه ما مبلغی به عنوان پاداش در نظر گرفته شد که در صورت قهرمانی به ما تعلق بگیرد امیدوارم این قول هم مانند گذشته عملی شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر