صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵

جلالی: داور نگذاشت ملوان منصفانه پبروز شود/ به خاطر فوت اولادی به سایپا ظلم شد

سرمربی سایپا گفت: مقابل ملوان نباید قربانی اتفاقات پیش از بازی می‌شدیم.
کد خبر : 79194

مجید جلالی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص دیدار دیروز تیمش مقابل ملوان گفت: «هر دو تیم بازی خوب و تماشاگرپسندی را ارائه کردند و هدفشان این بود که به هر 3 امتیاز بازی دست پیدا کنند. با توجه به حادثه تلخی که برای تیم ملوان به وجود آمده بود و این تیم یکی از بهترین بازیکنان خود را برای همیشه از دست داده بود بازیکنان ملوان انگیزه زیادی داشتند تا برابر هواداران خود پیروز شوند. ما هم تلاش کردیم که به سادگی برابر این حریف تسلیم نشویم و به همین خاطر طبق برنامه بازی را شروع کردیم.»


وی ادامه داد: «متاسفانه داور مسابقه نگذاشت که بازی مسیر زیبایی که پیدا کرده بود را ادامه دهد و در چند صحنه دچار اشتباهاتی شد که جریان بازی به ضرر ما شد. پس از آنکه گل مساوی را وارد دروازه ملوان کردیم بازی شرایط خود را دنبال می‌کرد اما داور بازی با اشتباهاتی که روی گل‌های دوم و سوم ملوان داشت، باعث شد تا رنگ و بوی مسابقه تغییر کند. ملوانی‌ها به خاطر مرحوم مهرداد اولادی انگیزه زیادی داشتند تا برابر تیم ما پیروز شوند و شاید اگر داور اشتباه نمی‌کرد هم برنده می‌شدند اما نباید قضاوت‌ها به گونه‌ای باشد که به خاطر یک اتفاق تلخ به تیم دیگری ظلم شود.»


سرمربی ملوان خاطرنشان کرد: «به نظرم داور مسابقه ارزش پیروزی تیم ملوان را پایین آورد و با اشتباهات خود نگذاشت شرایط بازی منصفانه جلو برود. حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان ما بین دو نیمه بازی به من می‌گفت اصلا روی پنالتی که برای ملوان گرفته شد دستش به پای مهاجم حریف نخورده است. معتقدم ما نباید قربانی اتفاقات پیش از بازی می‌شدیم و داور می‌توانست با قضاوت مناسب خود به زیباتر شدن بازی کمک کند.»


جلالی در واکنش به این موضوع که جوانان سایپا دیروز هم مقابل ملوان نماش قابل قبولی همچون دیدارهای قبلی این تیم داشتند، بیان کرد: «قبلا هم گفته‌ام که در کشور ما قوانینی وجود دارد که نمی‌‌گذارد تیم‌های سازنده به رشد فوتبال کمک کنند. این قوانین برعلیه بازیکنان جوان و آبینده‌داری است که هدفشان رسیدن به بالاترین سطح فوتبال است. به عنوان نمونه در همین بازی دیروز برابر ملوان وقتی بازیکن حداکثر تلاشش را می‌کند تا تیمش نتیجه بگیرد اما با چند اشتباه داور به هدفش نمی‌رسد انگیزه‌اش برای تلاش مضاعف کمتر می‌شود. او برای بازی‌های بعدی به جای آنکه تنها به این موضوع تمرکز کند که با ارائه یک بازی خوب توانایی‌هایش را نشان دهد باید این نگرانی را هم داشته باشد که اگر داور در صحنه‌های مختلف دچار اشتباه شد تیمش نتیجه نمی‌گیرد.»


وی درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل استقلال و اینکه نیاز به برد آبی‌پوشان می‌تواند در داوری بازی تاثیر داشته باشد، عنوان کرد: «امیدوارم که اینگونه نباشد و شاهد قضاوت منصفانه‌ای از داور برای هر دو تیم باشیم. هدف ما در تمامی دیدارهای این فصل ارائه یک فوتبال زیبا و با کیفیت بوده و برابر استقلال هم به چیزی جز این فکر نمی‌کنیم. مطمئن باشید اگر استقلال ما را فوتبالی ببرد به هیچ وجه اعتراضی نخواهیم داشت.امیدوارم مقابل این تیم از داوری ضرر نکنیم»


انتهای پیام/

ارسال نظر