صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۲:۰۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵

بازگشت استقلال به کورس قهرمانی/ فولاد تاوان اعاده حیثیت آبی‌ها را داد

شاگردان پرویز مظلومی در یکی از بهترین نمایش های خود در رقابت های این فصل لیگ برتر فولاد خوزستان را با 3 گل راهی اهواز کردند.
کد خبر : 79173

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، استقلال در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان بود. این دیدار از ساعت 20:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با برتری 3 بر صفر استقلال به پایان رسید. امید ابراهیمی (8)، بهنام برزای (12) و جابر انصاری (36) گل‌های آبی‌پوشان را به ثمر رساندند.


استقلالی ها در این نیمه فوتبال زیبا و شناوری را به نمایش گذاشتند و در خط دفاعی هم کم اشتباه ظاهر شدند تا در نهایت بتوانند یک نیمه رویایی را پشت سربگذارند و به یک پیروزی خوب و به موقع امیدوار شدند.


در نیمه دوم علاقمندان به فوتبال انتظار داشتند نمایش بهتری از فولاد ببینند و استقلال هم روند خوب نیمه اول خود را دنبال کند اما این اتفاق رخ نداد و هر چند فولادیها عملکرد بهتری داشتند اما استقلال سعی در حفظ نتیجه داشت و بازیکنان این تیم خیلی به آب و آتش نزدند.


شاگردان پرویز مظلومی با این پیروزی ۴۸ امتیازی شدند و به رده دوم جدول رده بندی صعود کردند. انها حالا با پرسپولیس سه امتیاز فاصله دارند و امیدوارند در دیدارهای آینده با استفاده از لغزش سرخپوشان مجددا به صدر جدول صعود کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر