صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۳۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵

انتقال هوایی 32 دانش آموز شهرکردی سانحه دیده به اصفهان

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی از انتقال 32 نفر از دانش آموزان شهرکردی، که عصر پنجشنبه در محور جنوبی این استان دچار سانحه شده بودند، با پروازهای مختلف از فرودگاه مشهد به اصفهان خبر داد.
کد خبر : 79163

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا، اتوبوس حامل دانش آموزان هنرستان کوثر شهرکرد عصر پنجشنبه هنگام بازگشت از اردوی مشهد مقدس، در حدفاصل تربت حیدریه - زاوه واژگون شد که در این حادثه دو تن از دانش آموزان جان باختند و 43 نفر دیگر مصدوم شدند.



32نفر از این دانش آموزان که از بیمارستان 9 دی تربت حیدریه ترخیص شده بودند، صبح جمعه با اتوبوس به مشهد اعزام شدند تا از طریق هوایی به شهر خود بازگردانده شوند.


محمدباقر قاسم زاده افزود: از این تعداد تنها دو دانش آموز که به دلیل آسیب دیدگی باید با برانکارد منتقل می شدند و نیز اجساد دو کشته شده این حادثه، با پرواز شرکت هواپیمایی تابان در ساعت 22:30به مقصد اصفهان انتقال می یابند.


وی گفت: نخستین گروه از این دانش آموزان که هشت نفر بودند با پرواز ساعت 10:15 دقیقه امروز صبح به شماره 942 هواپیمایی ایران ایرتور راهی اصفهان شدند.


وی افزود: پنج نفر از این دانش آموزان هم با پرواز 7447 شرکت هواپیمایی کیش ایر در ساعت 13، دو نفر با پرواز شماره 4358 ساعت 12:25 دقیقه هواپیمایی کاسپین به اصفهان منتقل شدند.


به گفته وی، دو نفر دیگر از این دانش آموزان هم ساعت 13:30 با پرواز شماره 6209 شرکت تابان و 15 نفر نیز با پرواز 6207 ساعت 15:30 همین شرکت عازم اصفهان شدند.


حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش اموزان ساعت 13 و 45 دقیقه دیروز در نزدیکی روستای دامسک شهرستان زاوه روی داد که بنا به گفته مسئولان محلی علت بروز آن خواب آلودگی راننده، پیچ تند جاده و ناتوانی راننده در کنترل خودرو عنوان شده است


انتهای پیام/

برچسب ها: اصفهان تصادف
ارسال نظر