صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵

روسیه، هواپیمای اسرائیلی را هدف قرار داد

یک روزنامه اسرائیلی گزارش کرده است که نیروهای روسیه حاضر در سوریه، دست کم دوبار به سوی جت جنگنده اسرائیلی شلیک کرده‌اند.
کد خبر : 79137

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از رویترز، روزنامه یدیعوت آحارونوت، چاپ سرزمین‌های اشغالی، بدون این که به تاریخ یا محل این واقعه اشاره‌ای داشته باشد، گزارش کرد که پدافند هوایی روسیه در سوریه، جنگنده اسرائیلی را هدف قرار داده است.


در همین حال، شبکه 10 تلویزیون اسرائیل گفته است که هفته گذشته یک جنگنده روسی به یک جنگنده اسرائیلی در نزدیکی ساحل مدیترانه نزدیک شده اما برخوردی میان آن‌ها انجام نشده است.


سخنگوی ارتش اسرائیل، دفتر بنیامین نتانیاهو و سفارت روسیه در اسرائیل حاضر نشدند در این باره نظری بدهند.


جنگنده‌های اسرائیلی در جریان جنگ داخلی پنج ساله در سوریه بارها با تجاوز به حریم هوایی این کشور، برخی از فرماندهان حزب‌الله لبنان را هدف قرار دادند.


بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل که روز چهارشنبه در مسکو با ولادمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه دیدار کرد، در یک گفت‌و‌گوی تلویزیونی گفت: «من برای یک هدف مهم اینجا هستم. تقویت همکاری امنیتی برای جلوگیری از رویدادهای ناخوشایند.»


روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش کرده است که ریوین ریولین، رئیس اسرائیل برای نخستین بار پوتین را در جریان شلیک نیروهای روسی به جنگنده اسرائیلی قرار داد. اما پوتین به وی پاسخ داده بود که در جریان این رویداد نبوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر