صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۱ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵

وزیر بهداشت تاکید کرد: ضرورت تدوین سریع سیاست‌های ملی برای مدیریت خدمات آزمایشگاهی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جامعه آزمایشگاهی کشور خواست تا با همت، همدلی و کار گروهی منسجم هر چه سریع‌تر سیاست‌های ملی ایجاد و مدیریت شبکه خدمات آزمایشگاهی در حوزه‌های بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش را تدوین کنند.
کد خبر : 78406

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سیدحسن هاشمی به مناسبت روز آزمایشگاه، 30 فروردین در پیامی، زاد روز حکیم جرجانی و روز آزمایشگاه را به جامعه آزمایشگاهیان کشور تبریک گفت و افزود: جامعه آزمایشگاهی با تدوین این سیاست‌ها می‌توانند در عرصه برنامه‌ریزی کشوری و هدایت شبکه ارائه خدمات آزمایشگاهی و نظام ارجاع، گام‌های لازم را بردارند.


هاشمی از تلاش جامعه آزمایشگاهی برای تضمین و ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی و خدماتشان در عرصه پیشگیری، کنترل و ایجاد نظام مراقبت از بیماری‌ها قدردانی کرد.


وزیر بهداشت در پیام خود خطاب به جامعه آزمایشگاهی گفته است که دسترسی مردم به خدمات آزمایشگاهی معتبر، به موقع و اقتصادی، نیازمند مدیریت یکپارچه شبکه آزمایشگاهی و ایجاد ساختاری منسجم و سازماندهی آزمایشگاه‌های کشور است.


هاشمی تاکید کرد: ضرورت وجود چنین ساختاری توسط سازمان جهانی بهداشت نیز مورد تاکید قرار گرفته است و کشورها ملزم به تدوین سند و برنامه ملی برای مدیریت یکپارچه خدمات آزمایشگاهی در نظام سلامت خود شده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر