صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۱۵ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵

کاردوسو : عرب ها از قدرت ما واهمه دارند / برابر الهلال فقط دنبال سه امتیاز هستیم

مدافع برزیلی تراکتورسازی گفت: باید برابر صبا هر سه امتیاز را می گرفتیم اما در دقایق پایانی کار به تساوی کشید و همه چیز خراب شد.
کد خبر : 78306

کارلوس کاردوسو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا، پیش از سفر به قطر در مورد بازی با صبا و گلی که به ثمر رساند، گفت: «من خیلی دوست دارم در حملات شرکت کنم، در این بازی شانس این را پیدا کردم که گل تیمم را به ثمر برسانم اما در دقایق پایانی روی اشتباه خودمان در یارگیری گل خوردیم و همه چیز خراب شد.»


مدافع برزیلی تراکتورسازی در مورد اعتماد امیر قلعه نویی به وی در بازی های حساس بیان داشت: «قلعه نویی مربی متفاوتی است، او همیشه با من حرف می زند و از من کارهای متفاوتی می خواهد. در برابر صبا او به من میدان داد و توانستم گل تیمم را بزنم. قلعه نویی همیشه به من در ضربات آزاد روحیه می دهد که جلو بروم و از وی به خاطر اعتمادی که به من دارد ممنونم. در برابر صبا تیم آنها همانگونه که ما می خواستیم بازی میکرد اما در دقایق پایانی روی جا گیری بد خودمان گل خوردیم و سه امتیازی که می توانست برای ما حیاتی باشد را از دست دادیم.»


کاردوسو در مورد بازی با الهلال عربستان در کشور قطر خاطر نشان کرد: «آنها تیم خوبی هستند، اما به نظر نباید ما از آنها بترسیم، چرا که آنها هستند که از ما خواهند ترسید چرا که ما صدر نشین گروه هستیم و آنها از قدرت ما واهمه دارند. مربیان ما خیلی خوب در آسیا تیم ها را آنالیز می کنند و من فکر می کنم در برابر الهلال در همین کشور قطر اگر سه امتیاز را بگیریم دیگر لازم نیست که نگران چیزی باشیم. ما باید بعنوان تیم اول از گروه خودمان بالا بیایم و به حساسیت های این بازی برای هوادارانمان واقف هستیم و تنها به فکر برد و دریافت سه امتیاز هستیم.»


کاردوسو ضمن تمجید از هواداران تراکتورسازی در بازی برابر صبا هم تصریح کرد: «واقعا حیف که برابر الهلال در تبریز بازی نمی کنیم، اگر آنها در تبریز به میدان می رفتند مطمئن بودم که همه استادیوم پر می شد. امیدوارم در دور بعدی آنها را در استادیوم ببینم و پر شدن استادیوم را هم شاهد باشم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر