صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

موسیقی «آفاق شرق» در نیاوران

گروه موسیقی «آفاق شرق» برای اولین بار در تهران، 31 فروردین ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگ‌سرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 78251

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای نیاوران گروه آفاق شرق به سرپرستی محمد علی برجیان و خوانندگی یزدان نیک بخت با اجرای 12 قطعه برای علاقه‌مندان بر روی صحنه خواهد رفت.


محمدعلی برجیان سرپرست این گروه با بیان این‌که رپرتوار این اجرا یک رپرتوارمعمولی نیست عنوان داشت: «این رپرتوار تلفیقی از شعر و موسیقی کوبه‌ای و ملودی است که داستان و حکایت آدم را بیان می‌کند که در وادی انتخاب گرفته و به درجه‌ای می‌رسد که بتواند انتخابی آگاهانه انجام دهد.»


سرپرست گروه آفاق شرق در ادامه افزود: «این رپرتوار در فضای دشتی آغاز شده به فضای حماسی در دستگاه چهارگاه می‌رسد و در پایان با عشقی سوزان در دستگاه همایون تمام می‌شود،که بیانگر جاودانگی انسان است.»


برجیان در پایان با بیان این‌که بخش اول با قطعه‌ای کوبه‌ای آغاز شده و با سه‌نوازی تنبک پایان می‌پذیرد اظهار داشت: «اعضای گروه 11 نفر هستند که کاوه معتمدیان ساز کمانچه، حسین ساجدی با سازتار و بقیه نوازندگان این گروه با سازهای کوبه‌ای گروه را همراهی می‌کنند.


گروه «آفاق شرق» در سال 1384 تشکیل شده و اولین اجرا ی آن در شهرکرد بوده است و پس از آن در شهرهایی چون اصفهان، رشت بر روی صحنه رفته است.


علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند از طریق سایت ایران کنسرت اقدام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر