صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۳ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۵

استاندار تهران خبر داد: ادامه پیگیری‌ها درباره قتل دختر ۶ ساله افغانستانی

استاندار تهران با ابراز تاسف از قتل دختر ۶ ساله افغانستانی در ورامین گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و مسئولان ذیربط استان به طور جد پیگیر این موضوع هستند که امیدواریم هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.
کد خبر : 78224

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سیدحسین هاشمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران و در واکنش به موضوع قتل دکتر 6 ساله افغان در ورامین اظهار کرد: مسئولان ذیربط در طی پیگیری‌های لازم برای کسب راز این جنایت هستند و امیدواریم سرمنشاء این جنایت به سزای اعمال خود برسند.


وی با ابراز تأثر از این حادثه تلخ گفت: همکاران ما به خانواده این دختر 6 ساله سر زده و با آنان ابراز همدردی کردند که تا حدود زیادی این رسیدگی و پیگیری آرامبخش بوده است.


هاشمی تصریح کرد: به خانواده مقتول قول داده شده که پیگیری‌های لازم و هر چه سریع‌تر انجام شود؛ مردم نیز می‌توانند در رسیدگی و کشف این جنایت هولناک هرگونه کمکی را به دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان انجام دهند.


استاندار تهران خاطرنشان کرد: مردم متدین منطقه مطمئن باشند که پیگیری‌های لازم در حال انجام است و البته اجازه دهند مسئولان امنیتی و اطلاعاتی کار خود را به نحو احسن انجام دهند، مردم اطمینان داشته باشند در مورد پرونده هیچ کوتاهی صورت نخواهد گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر