صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۴۵ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۵

استیماچ: دیگرنویدکیا را سر تمرین راه نمی‌دهم/ عده‌ای در سپاهان علیه تیم مبارزه می‌کنند

سرمربی سپاهان اصفهان گفت: دوست ندارم درباره داوری حرف بزنم اما به این مسئله که در هر بازی یک پنالتی برای ما گرفته نمی‌شود عادت کرده‌ایم.
کد خبر : 77650

به گزارش گروه ورزشی آنا، ایگور استیماچ پس از تساوی یک بر یک سپاهان مقابل استقلال اهواز گفت: «قبل از بازی هم می‌دانستیم که دیدار سختی داریم و توجهی به موقعیت استقلال اهواز در جدول نداشتیم. متأسفانه بازیکنان پس از دیدار با استقلال از لحاظ بدنی تخلیه شده بودند و در یک هفته گذشته اتفاقات بدی در تیم ما رخ داد و تأثیرش را روی تیم گذاشت.»


وی گفت: «با تمام این مسائل به بازیکنانم تبریک می‌گویم که تمام توانایی خود را در این مسابقه گذاشتند و موقعیت‌های زیادی هم ایجاد کردند.»


سرمربی سپاهان در مورد عملکرد داوران گفت: «دیگر دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم و تقریبا به این موضوع عادت کرده‌ایم که یک پنالتی برای ما نگیرند اما چیزی که بیش از همه مرا اذیت می‌کند این است که متأسفانه افرادی که انتظار داریم عشق خود را به باشگاه نشان دهند به بازیکنان ما توهین می‌کنند.»


استیماچ تأکید کرد:‌ «این موضوع برایم نامفهوم است. تنها کسی که مسئولیت نتایج را بر عهده دارد من هستم و به بازیکنان ارتباطی ندارد اما متأسفانه تعدادی از تماشاگران به بازیکنانی که برای تیم عرق می‌ریزند توهین می‌کنند. آیا فکر می‌کنند با این کار به تیم کمک می‌کنند؟ لازم است که در 90 دقیقه تیم خود را تشویق کنید اگر در 90 دقیقه بازیکنان خیس عرق نشدند و تلاش نکردند آن موقع حق دارند توهین کنند. این یک توصیه ساده است که تیم خود را دوست داشته باشند. عشق واقعی به باشگاه را باید در سختی‌ها نشان دهد.»


سرمربی سپاهان در مورد شایعات پیرامون این تیم گفت: «نمی‌توانم در مورد شایعات نظر بدهم. چیزهایی که از این و آن می‌شنوید برای من مهم نیست. من با باشگاه قرارداد دارم و وظیفه‌ام این است که تا آخرین لحظه تمام تلاشم را بکنم. هیچ گاه دست‌هایم را برای تسلیم شدن بالا نمی‌برم. مخصوصا الان که برخی بر علیه تیم خود مبارزه می‌کنند، تأکید دارم که تا آخر باشم. اینکه باشگاه چه تصمیمی بگیرد به خودشان ارتباط دارد. من به هیچ وجه انگیزه‌ام را از دست نداده‌ام و هر دقیقه‌ای که در اصفهان باشم برای بهتر شدن کیفیت تیم تلاش می‌کنم. به تصمیمات باشگاه احترام می‌گذارم و در خدمت آنها هستم اما تنها کسی که تصمیم می‌گیرد چه کسی در زمین بازی کند من هستم.»


وی در پاسخ به این سوال که بازیکنی که پیش از دیدار با استقلال با شما دعوا می‌کند و چند روز بعد عضو کمیته فنی می‌شود که می‌تواند در مورد آینده شما تصمیم بگیرد،‌گفت: «من نمی‌دانم شما چه کسی را می‌گویید.»


خبرنگاران به او گفتند که منظور ما محرم نویدکیا است،‌عنوان کرد: «برای من مهم نیست که اعضای کمیته فنی چه کسانی هستند و چه تصمیمی می‌گیرند. این نظر باشگاه است که چه کسی در کمیته فنی باشد و من مشکلی با این موضوع ندارم. اگر کسی مرا خراب کند، موقعیت مرا زیر سوال ببرد و خوب تمرین نکند در همه حال نظم و انضباط تیم را حفظ خواهم کرد.»


وی همچنین در گفت‌وگو با دوربین تلویزیونی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا محرم نویدکیا به تمرینات باز می‌گردد یا خیر اظهار داشت: «همکاری من و نویدکیا دیگر میسر نیست و این بازیکن را به هیچ وجه سر تمرینات راه نمی‌دهم و در یک هفته اخیر این بازیکن سعی کرد تا وجهه من را تخریب کند. این در حالی است او که ابتدای آمدن من به این مسئله که نمی‌خواهد من را تخریب کند اصرار داشت. اگر من می‌خواستم با این چهره از سپاهان بروم می‌توانستم همین الان در خانه‌ام استراحت کنم اما می‌خواهم با همان وجهه‌ای که آمدم از سپاهان بروم.»


سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که اگر فصل بعد هم در سپاهان بمانید با نویدکیا همکاری می‌کنید یا خیر خاطرنشان کرد: «همکاری من با این بازیکن دیگر میسر نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر