صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۵

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور: ارتش آمادگی پاسخگویی به هر تهدیدی را دارد

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخگویی به هر نوع تهدیدی از سوی هر دشمنی هستند.
کد خبر : 77597

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا و به نقل از ایسنا، امیر منوچهر کاظمی در نشست خبری با خبرنگاران استان کرمانشاه که در محل سالن جلسات قرارگاه عملیاتی ارتش در کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: تقدیم 48 هزار شهید در طول دوران هشت ساله جنگ تحمیلی برگ زرینی در افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران است.


وی ادامه داد: از آنجایی که دشمنان این آب و خاک هر لحظه در تفکر و رویای صدمه زدن به این نظام هستند و عناد و دشمنی با ما را رها نکرده‌اند، لذا ارتشیان غیور در مرزهای کشور به ویژه مرزهای غرب کشور حضوری مقتدرانه و با صلابت دارند که این حضور باصلابت مانع از اجرای نقشه‌های پلید دشمنان شده و خواهد شد.


کاظمی تصریح کرد: حضور ارتش در مرزها توانسته دستاوردهای بسیاری برای نظام به همراه داشته باشد که مهمترین آن ایجاد امنیت و آرامش در سراسر کشور است.


ارشد نظامی ارتش در غرب کشور گفت: انهدام یک تیم تروریستی در منطقه غرب کشور که اخیرا توسط دلاورمردان ارتش صورت گرفت نشان از بیداری ارتشیان دارد.


وی با اشاره به اعزام مستشاران ارتش ایران به سوریه اظهار کرد: اکنون با توجه به درخواست دولت سوریه، اعزام مستشاران ارتشی به سوریه را در دستور کار داریم و این هدف در راستای فعال سازی محور مقاومت انجام می‌گیرد.


کاظمی همچنین به نقش ارتش در دفاع از حریم هوایی کشور اشاره کرد و گفت: اینکه هیچ پرنده غیرمجازی جرات ورود به حریم هوایی و آسمان ایران را ندارد، بیانگر توان و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران است.


فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: پاکسازی میادین آلوده به مین از دیگر برنامه‌های اجرا شده ارتش در غرب کشور است که تاکنون میلیون‌ها مین در منطقه خنثی شد و در این راه 58 شهید تقدیم این آب و خاک کرده‌ایم.


وی همچنین از بکارگیری تجهیزات و سلاح‌های جدید نظامی تولید ایران در ارتش خبر داد و گفت: یگان‌های ارتش در غرب کشور به کلیه سلاح های نوین و مجهز روز تجهیز شده‌اند.


کاظمی تاکید کرد: ارتش ایران در اوج اقتدار نظامی به سر می‌برد و هر لحظه آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی از سوی هر دشمنی را دارد.


فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور در پایان از برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در روز 29 فروردین خبر داد و گفت: این مراسم امسال نیز همچون سال‌های گذشته در محل بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه راس ساعت 9 صبح روز یکشنبه، 29 فروردین برگزار خواهد شد و مردم کرمانشاه شاهد رژه باصلابت یگان‌های نظامی مستقر در استان خواهند بود. همچنین اگر هوا مساعد باشد پرش چتربازهای ارتش را هم خواهیم داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر