صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۲ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
در بدو ورود به استان سیستان و بلوچستان مطرح شد:

لاریجانی: باید رشد اقتصادی معقول و سنجیده‌ای در استان سیستان ایجاد شود

رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به استان سیستان و بلوچستان با ابراز امیدواری نسبت به فراهم ساختن شرایطی برای رشد اقتصادی معقول و سنجیده‌ در این استان، در گلزار شهدای زاهدان حضور یافت و به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.
کد خبر : 77555

به گزارش گروه سیاسی آنا به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی که امروز -پنج شنبه، 26 فروردین‌ماه- به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، در بدو ورود خود به زاهدان در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: در این سفر مسائل مهم اجرایی استان را که آقای استاندار و مدیران اجرایی پیگیری می‌کنند، از نزدیک در شورای اداری استان مورد بررسی قرار خواهیم داد.


رئیس قوه مقننه ادامه داد: در مجلس فرصتی است که بحث‌های پیرامون بودجه سالانه و برنامه پنجساله ششم پیگیری شود و با توجهی خاص نسبت به توسعه استان سیستان و بلوچستان برنامه‌ریزی کرد تا در پناه امنیتی که در این استان وجود دارد، رشد اقتصادی معقول و سنجیده‌ای نیز در آن ایجاد شود.


رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به حضور خود در این استان ابراز خرسندی کرد و گفت: فرصتی پیش آمده است تا از نزدیک در محضر شریف مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان باشم.


پس از برگزاری مراسم استقبال رسمی از سوی مسئولان محلی استان سیستان و بلوچستان، رئیس مجلس شورای اسلامی به گلزار شهدای زاهدان رفت و با قرائت فاتحه‌ای، به مقام والای آنان ادای احترام کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر