صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
رضاییان مطرح کرد

تاکید دکتر میرزاده بر حمایت رسانه ای از کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر مجید رضاییان در تشریح مباحث مطرح شده در جلسه شورای راهبردی ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این جلسه موضوعات مهمی از قبیل فعال شدن و تمرکز رسانه های ارتباط جمعی در زمینه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه، توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مطرح و در ادامه طرح تعامل حرفه ای دانشگاه با رسانه ها به ویژه در زمینه افزایش تولید خبر بررسی شد.
کد خبر : 7735

به گزارش خبرگزاری آنا، جلسه شورای راهبردی ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی بعدازظهر روز گذشته به ریاست دکتر حمید میرزاده برگزار شد.


مجید رضاییان؛ مشاور رئیس و دبیر شورای راهبردی ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی در تشریح موضوعات مطرح شده در این جلسه گفت: در جلسه روز گذشته این شورا، دکتر میرزاده بر فعال شدن و تمرکز رسانه های ارتباط جمعی بر موضوع کرسی های آزاد اندیشی تاکید کرد.


وی افزود: دکتر میرزاده در این نشست با تاکید بر اهمیت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این زمینه و سخنان رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، آیت الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر اهمیت برگزاری این کرسی ها، بر لزوم حمایت رسانه ها از این موضوع و تلاش برای انتشار نظرات اندیشه محور و به دور از وجوه سیاسی تاکید کردند.


دکتر رضاییان همچنین از ماموریت کمیسیون منتخب شورای راهبردی ارتباطلات و اطلاع رسانی خبر داد و گفت: بنا به دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، این کمیسیون ماموریت یافت تا موضوعات قابل ارائه در کرسی های آزاداندیشی را با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی تعیین کند. همچنین این کمیسیون موظف شد استراتژی ارتباطی مناسبی هم برای پوشش و انعکاس برگزاری این کرسی ها از سوی رسانه ها تدوین و برای بررسی و تصویب در صحن شورای راهبردی ارائه کند.


وی در پایان تاکید کرد: بررسی ادامه طرح تعامل حرفه ای دانشگاه با رسانه ها به ویژه در زمینه افزایش تولید خبر به شکل تحلیلی، آماری و مقایسه ای از فعالیت دانشگاه، از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه روز گذشته شورای راهبردی ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر