صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۲ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
رئیس واحد نورآباد ممسنی:

رشد و تعالی کشور در گرو تولید دانش بومی و بکارگیری آن در بخش صنعت است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی رشد و تعالی کشور را در گرو تولید دانش بومی و بکارگیری آن در بخش صنعت دانست.
کد خبر : 77341

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اسماعیل شمس الدینی در جلسه مشترک با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نورآباد ممسنی که با حضور استادان گروه‌های علوم پایه و فنی مهندسی درباره فناوری نانو در سالن کنفرانس این واحد تشکیل شد، با یادآوری اهمیت و جایگاه تکنولوژی و دانش در جهان امروز، رشد و تعالی کشور را در گرو تولید دانش بومی و بکارگیری آن در بخش صنعت و سایر بخش‌ها عنوان کرد.


فرماندهی بسیج سپاه ممسنی هم با توجه به تشکیل و تقویت تمدن بزرگ اسلامی در کشور و جهان اظهار کرد: «مجموعه بسیج و سپاه وظیفه‌ای جز خدمت به جامعه و مردم ندارند.»


امید نصیبی با یادآوری منویات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال ۹۵ به‌ نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوی معظم‌له، حرکت مجموعه سپاه را در همین راستا ارزیابی کرد.


عباس حسینی مسئول بسیج دانشجویی نورآباد ممسنی نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های پژوهشکده فناوری نانو و سمینار آموزشی برگزار شده در سال ۹۴ و با بیان اینکه فناوری نانو اکنون به عنوان موج چهارم انقلاب صنعتی در جهان مطرح است، ابراز امیدواری کرد که با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان و با بهره‌گری از تجارب و تخصص استادان به‌ویژه در رشته‌های علوم پایه و فنی مهندسی شاهد کشف و جهت‌دهی به استعدادهای موجود در مسیر اولویت‌های کشور باشیم.


در ادامه استادان حاضر در جلسه نکته‌نظر خود را مطرح کردند و به تبادل نظر درباره راهکاهای تقویت و توسعه فعالیت‌های تخصصی نانو پرداختند.


در پایان جلسه قرار شد در سال جدید با دعوت از مدرسان حوزه فناوری نانو، سمینارهای آموزشی و ترویجی ویژه استادان و دانشجویان پیش‌بینی و برگزار شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر