صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در صحن علنی شورای شهر مطرح شد؛

پیرهادی: اضافه شدن املاک نظامی به گسترش فضای سبز منطقه 7 کمک می‌کند/ دوستی: مردم به راه‌اندازی خطوط BRT در خیابان شهید بهشتی معترض‌اند

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه نزدیک به 20 درصد فضای منطقه 7 متعلق به اراضی نظامی است، گفت: اگر این املاک به فضای سبز شهری اضافه شود خدمات خوبی به مردم داده می‌شود.
کد خبر : 77092

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، در دویست و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تهران پس از ارائه گزارش عملکرد از سوی دبیر دبیران شورایاری منطقه 7 برخی از اعضای شورای شهر به ارائه تذکراتی پرداختند.


اقبال شاکری رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه این منطقه دارای فضاهای فرهنگی و تاریخی زیادی است، گفت: باید در باب معضلات و آسیب‌های اجتماعی در این منطقه توجه بیشتری از سوی مدیریت شهری انجام شود تا این منطقه با توجه به این ابعاد از معضلاتش کاسته شود.


دوستی: آزمایشی بودن خطوط BRT در خیابان بهشتی و مطهری


در ادامه اسماعیل دوستی، عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران با اشاره به کمبود سرانه فضای سبز در منطقه 7 اضافه کرد: این منطقه جزء بافت قدیمی تهران محسوب می‌شود و با توجه به اینکه اراضی در این منطقه وجود دارد باید راه حلی اندیشیده شود تا از این اراضی استفاده کنیم.


وی با بیان اینکه کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران با راه‌اندازی BRTدر خیابان مطهری و بهشتی مخالف بود، عنوان کرد: مهندس تشکری هاشمی اعلام کردند که راه‌اندازی BRT دراین خیابان‌ها به صورت آزمایشی است و اگر طی دو تا سه ماه جواب نداد باید ورودBRT به این خیابان‌ها قطع شود به نظر من راه‌اندازی BRT در این خطوط جواب نداده و تنها باعث به وجود آمدن بار ترافیکی در خیابان شهید بهشتی و مطهری شده و صدای اعتراض مردم را درآورده است.


پیرهادی: 20 درصد از فضای منطقه 7 اراضی نظامی است


در ادامه پس از ارائه صحبت از سوی دوستی، پیرهادی نیز کمبود فضای سبز در این منطقه را تأیید کرد و ادامه داد: نزدیک به 20 درصد از فضای منطقه 7 متعلق به اراضی نظامی است به عنوان مثال در انتهای خیابان اجاره‌دار ملکی متعلق به ارتش وجود دارد که اگر به فضای سبز شهری اضافه شود خدمات خوبی را به مردم ارائه می‌کند.


وی ادامه داد: همچنین در محدوده منطقه 7 مردم از کمبود مجموعه‌های آبی رنج می‌برند و تنها یک مجموعه منسجم آبی در این منطقه وجود دارد.


به گفته پیرهادی بافت منطقه 7 در حال تغییر ماهیت کاربردی است.


انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر
ارسال نظر