صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۲:۳۲ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا؛

نواب نصیرشلال: حرف‌های توکلی در مورد اخراجم دو پهلو بود/ در ناکامی‌ها تنها وزنه‌بردار مقصر نیست

وزنه‌بردار دسته 105 کیلوگرم ایران گفت: توکلی بارها در صحبت هایش به من می گفت از طرف عده‌ای برای خط زدن من از تیم ملی تحت فشار است ولی در مصاحبه اش می‌گوید به من فرصت داد.
کد خبر : 76986

نواب نصیرشلال وزنه بردار سنگین وزن تیم ملی پس از بازگشت دوباره اش به تیم ملی درباره وضعیت و شرایط فعلی‌اش به خبرنگار آنا گفت: «‌خداروشکر پس از روی کار آمدن کادر فنی جدید این فرصت دوباره در اختیار من گذاشته شد که به تمرینات تیم ملی برگردم.»


وی در مورد کنار گذاشتنش از ترکیب تیم‌ملی در زمان کادر فنی قبلی اظهار کرد: «من هنوز هم نمی دانم به چه علتی از تیم ملی‌ خط خوردم. البته حسین توکلی در یکی از مصاحبه هایش عنوان کرده بود به دلیل عملکرد ضعیف، من از تیم ملی خط خوردم در حالی که وقتی من با او صحبت می‌کردم حرف هایی خلاف این موضوع می زد؛ او می گفت کسانی هستند که دوست ندارند من در ترکیب تیم ملی باشم و به همین دلیل او را مجبور می کردند که اسم من را از تیم‌ ملی خط بزند. در واقع توکلی بارها در صحبت هایش به من می‌گفت از طرفی عده‌ای برای خط زدن من از تیم ملی تحت فشار است اما حالا در مصاحبه اش می‌گوید به من فرصت داد در شرایطی که من عملکرد خوبی نداشتم و همین امر باعث شد من از تیم ملی برود.»


این وزنه بردار سنگین وزن با تاکید بر اینکه زمانی که یک وزنه بردار نتیجه نمی گیرد تنها مقصر او نیست، عنوان کرد: «‌وزنه برداری رشته انفرادی است اما به این معنی نیست که وزنه بردار در همه شکست ها و پیروزی هایش نقش داشته باشد. بخش قابل توجهی از موفقیت و شکست های ما به توانایی و نوع تمرین دادن کادر فنی برمی گردد.»


نصیرشلال در ادامه صحبت‌هایش گفت: «‌در حال حاضر من دوباره به تیم ملی برگشتم و در تلاش هستم که اعتماد کادر فنی را به خوبی جواب بدهم. برای من هم اهمیت ندارد که در گذشته چه اتفاقی افتاد و به چه دلیل از تیم ملی خط خوردم. همان زمان هم که از تیم‌ملی کنار گذاشته شدم تمریناتم را ادامه دادم و حتی در لیگ وزنه برداری هم شرکت کردم. توکلی دلایل اخراج من از تیم‌ملی را به درستی مطرح نکرد و همه حرف‌هایش با یکدیگر تناقض داشت چرا که دو دلیل کاملا متفاوت را برای اخراج من مطرح می‌کرد.»


وزنه بردار 105 کیلوگرمی کشورمان در مورد افت بدنی‌اش به دلیل دور بودن از تمرینات، خاطرنشان کرد: «به‌طور طبیعی من از وزنه برداران دیگر کمی عقب هستم و هم اکنون فشار بالایی را هم تحمل می‌کنم تا به آن شرایط ایده آل برسم. کادر فنی و انوشیروانی هم بیشتر از حد به من توجه می‌کنند تا آمادگی لازم را به دست بیاورم. باتوجه به اینکه انوشیروانی قهرمان المپیک لندن بوده و به تازگی هم از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده بنابراین آشنایی بیشتری با وضعیت وزنه برداران دارد و قصد دارد توانایی بدنی من را با تمریناتی که می دهد بالا ببرد.»


نصیرشلال همچنین به ترکیب تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیایی اشاره کرد و گفت: «تقریبا ترکیب تیم برای مسابقات آسیایی مشخص شده و کادر فنی معتقد است که همه وزنه برداران باید در این مسابقه شرکت کنند تا به آمادگی کامل برسند. البته من به صلاحدید کادر فنی در این مسابقات شرکت نخواهم کرد و قرار است در جام فجر حضور داشته باشم. قبل از المپیک هر وزنه‌برداری باید در دو تورنمنت شرکت کند و برخی از وزنه‌برداران نتوانستند تا به حال در هیچ مسابقه‌ای حضور داشته باشند بنابراین در مسابقات آسیایی اولویت با وزنه‌بردارانی است که هنوز در هیچ مسابقه‌‌ای شرکت نکردند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر