صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۳ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۵

اخباری: رقابت تیم‌های بالای جدولی همیشه جذاب است/ با درایت و تجربه قلعه‌نویی در آسیا نتیجه می‌‌گیریم

دروازه‌بان تیم تراکتورسازی گفت: در برابر ذوب‌آهن تنها به برد فکر می‌کنیم چرا که رقابت تیم‌های بالای جدولی به اوج خود رسیده و ما امیدواریم دوباره به جمع مدعیان قدم گذاریم.
کد خبر : 76534

محمدرضا اخباری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی با تیم ذوب‌آهن که قرار است امروز به میزبانی تیم اصفهانی برگزار شود گفت: «بدون تردید بازی سختی برابر ذوب‌آهن خواهیم داشت، این تیم بازی‌های خوبی انجام داده و در آسیا هم نتیجه خوبی گرفته است،گرچه آنها هفته گذشته به گسترش فولاد باختند اما ذوب آهن تیم آماده‌ای است. در این هفته‌ها چون رقابت بین تیم های بالای جدولی به اوج خود رسیده ما هم در هر بازی با فکر پیروزی به میدان پا می‌گذاریم و فکر می‌کنم اگر بتوانیم ذوب آهن را در اصفهان شکست دهیم بدون تردید به جمع مدعیان باز خواهیم گشت.»


اخباری در مورد عملکرد خوب تراکتور در رقابت‌های این فصل جام باشگاه‌های آسیا و اینکه او توانسته دروازه خود را در سه بازی بسته نگه دارد تصریح کرد: «خوشحالیم که تا این جای کار در آسیا خوب نتیجه گرفته‌ایم و تا حدی خیال خود را بابت صعود راحت کرده‌ایم، تا این جای کار 70 درصد راه صعود را رفته‌ایم و فکر می‌کنم اگر این روند را ادامه دهیم در مرحله بعدی هم به مشکل نخوریم و بتوانیم با پیروزی‌هایمان دل مردم را شادتر کنیم.»


وی ادامه داد: «در هر بازی فکر من گل نخوردن است و سعی می‌کنم به فکر بسته نگه داشتن دروازه تیمم باشم. خدا رو شکر در بازی‌های آسیایی عملکرد خوبی داشته‌ام و امیدوارم این روند را ادامه دهم؛ البته درایت و تجربه امیر قلعه‌نویی به ما در آسیا خیلی کمک کرده و باعث شده ما در لیگ قهرمانان خوب جلو برویم. امیدوارم با صعود به مرحله بالاتر از اعتبار فوتبال ایران و آذربایجان دفاع کنیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر