صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۳ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵

یحیی گل‌محمدی: برنده بازی فردا شاید قهرمان لیگ شود/ انتظار بیشتری از حدادی‌فر داشتم

سرمربی ذوب‌آهن گفت: نباید اشتباهات فردی داشته باشیم، زیرا تیمی مثل تراکتورسازی از اشتباهات ما نهایت استفاده را می‌کند.
کد خبر : 76486

به گزارش گروه ورزشی آنا، یحیی گل‌محمدی در نشست پیش از بازی تراکتورسازی گفت: «این بازی، بازی حساس و مهمی برای هر دو تیم است زیرا برنده این مسابقه شاید قهرمان لیگ شود و بازنده هم قهرمانی را از دست داده و حتی نتواند سهمیه آسیایی کسب کند. فکر می‌کنم بازی جذابی پیش رو داشته باشیم.»


وی ادامه داد: «تراکتور و ذوب‌آهن بازیکنان خوبی در اختیار دارند و ما باید در دفاع و حمله متمرکز باشیم تا دست پر از زمین خارج شویم.»


سرمربی ذوب‌آهن در مورد مشکلات خط دفاعی ذوب‌آهن گفت: «نباید اشتباهات فردی داشته باشیم، زیرا تیمی مثل تراکتورسازی از اشتباهات ما نهایت استفاده را می‌کند.»


گل‌محمدی در مورد گلایه‌های قاسم حدادی‌فر گفت: «من به عنوان سرمربی انتظارات زیادی از او دارم چراکه او یکی از بازیکنان باتجربه تیم است و کاپیتان ما هم محسوب می‌شود. بهتر بود که این مسائل در خودمان حل می‌شد و رسانه‌ای نمی‌شد. دو ماه سخت را پیش رو داریم و نیاز داریم که تمرکزمان بالا باشد و باید احساسات خودمان را کنترل کنیم.»


وی در مورد دعوت‌نامه لسترسیتی برای شکاری افزود: «هنوز هیچ دعوت‌نامه‌ای به باشگاه نرسیده است و این موضوع هم بر روی این بازیکن تأثیر منفی گذاشته و او نمی‌تواند در تمرینات آن‌طور که انتظار داریم، ظاهر شود. شکاری باید تمرکزش را روی تمرینات بگذارد و در پایان قراردادش با باشگاه می‌تواند به مسائل دیگر فکر کند. در حال حاضر هیچ بازیکنی از ذوب‌آهن جدا نمی‌شود.»





انتهای پیام/

ارسال نظر