صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۳ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس «چهار فصل فنلاند» در ایستگاه تجریش مطرح شد؛

سفیر فنلاند، مسافر دائمی مترو تهران

اولین نمایشگاه عکس «چهار فصل فنلاند» با حضور مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران، سفیر فلاند و هیات همراه در ایستگاه تجریش افتتاح شد.
کد خبر : 76441

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران، محسن نایبی، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که توسط سفارت فنلاند در ایران و با همکاری معاونت فرهنگی شرکت بهره‌برداری مترو تهران برپا شده است، اظهار کرد: سفیر فنلاند با تمام امکاناتی که دراختیار دارد یکی از مسافران دائمی متروی تهران است.


وی با اشاره به شعار «آسمان آبی، هوای پاک» و استفاده از حمل و نقل عمومی افزود: سفیر فلاند با این کار خود این شعار را در عمل پاس داشته است، ضمن آنکه وی دیگران را هم به استفاده از این وسیله حمل ونقل تشویق می‌کند و به دوستانش به عنوان هدیه، کارت مترو می دهد.


نایبی گفت: ما در تمامی ایستگاه‌های مترو در فصل بهار نمایشگاه عکسی را با هدف معرفی طبیعت زیبای کشورمان بر پا می‌کنیم و در ایستگاه تجریش با خلاقیت و تلاش سفیر فنلاند شاهد عکس‌هایی از چهار فصل این کشور هستیم.


مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران اضافه کرد: امیدواریم این نمایشگاه فرصت خوبی برای تبادل فرهنگی بیشتر بین ما و کشور فنلاند باشد.



وی در ادامه از تمامی افراد دعوت کرد که مترو را به عنوان وسیله حمل و نقل روزانه برای رسیدن به محل کار انتخاب کنند و خاطرنشان کرد: حضور مسئولان در مترو می‌تواند اثرات خوبی را برای شهر زیر زمینی به همراه داشته باشد.


نایبی با بیان اینکه مترو تهران در روزهای پایانی سال 94 با افتتاح ایستگاه فرودگاه مهرآباد عضو متروهایی که ایستگاه‌های آن سه رقمی است؛ شده، گفت: اگر مشکلات و معضلاتی هست تلاش می‌کنیم تا این سیستم پاک، ارزان و ایمن گسترش پیدا کند.


نمایشگاه عکس «چهار فصل فنلاند» تا ۱۵ اردیبهشت هر روز از ساعت ۵:۳۰ صبح تا ۲۲:۳۰ میزبان مردم است و مسافران مترو می‌توانند با حضور دراین نمایشگاه واقع در ایستگاه تجریش شاهد مناظر بدیع و زیبایی از طبیعت کشور فنلاند باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر