صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۶ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از فردا آغاز می‌شود

برادرکشی‌شاگردان ویسی در دربی اهواز برای رسیدن به صدر/ تیم دایی به دنبال شکست طلسم

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال فردا با انجام ۴ دیدار آغاز می‌شود که دربی آبی‌ها در اهواز، مهم‌ترین مسابقه روز اول این رقابت‌ها است.
کد خبر : 76138

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، زنگ آغاز هفته بیست و پنجم لیگ برتر فردا با انجام مسابقه دو تیم گسترش فولاد و راه‌آهن در تبریز زده می‌شود. تیم فوتبال گسترش بعد از پیروزی با ارزشی که مقابل ذوب‌آهن آن هم در اصفهان به دست آورد به دنبال کسب سه امتیاز این بازی خانگی است؛ سه امتیازی که می‌تواند آنها را در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار دهد. از سوی دیگر تیم راه‌آهن هم که با 18 امتیاز یکی از سه تیم قعرنشین جدول است و شمارش معکوس برای این تیم برای سقوط آغاز شده است. فقط 3 امتیاز بازی را می‌خواهد تا امیدش برای بقا در لیگ بیشتر شود.اتفاقی که به نظر می‌رسد با توجه به شرایط دو تیم افتادنش برای این تیم قدیمی تهرانی کمی دور از ذهن باشد.


تیم‌های سیاه‌جامگان و فولاد برگزار کننده دومین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر هستند. سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم که در نیمه انتهایی جدول قرار دارند از نان شب هم واجب‌تر است.البته در این میان شرایط تیم مشهدی که میزبان این بازی هم است، نسبت به تیم فولادی حادتر است. چرا که این تیم 20 امتیازی است و رده چهاردهم جدول را در اختیار دارد. پیروزی در این بازی برای این تیم موجب تغییر وضعیتش در جدول نمی شود. اما موقعیت این تیم را در همان رده چهاردهم تثبیت می‌کند ،اتفاقی که اگر برای تیم فولاد بیفتد هم تنها باعث حفظ این تیم در رده دوازدهم جدول می‌شود.


سومین بازی فردا در قم انجام می‌شود، جایی که تیم صبا باید از سایپا میزبانی کند. شاگردان دایی در این بازی به دنبال شکستن طلسم هستند چرا که آنها 8 هفته‌است که رنگ پیروزی را به خود ندیده‌اند.صبا در برهه‌ای از زمان نتایج خوبی گرفت اما به یک باره دچار افت شد و هنوز نتوانسته خودش را از این وضعیت خارج کند. دایی می داند ادامه این روند چه اثرات منفی برای تیمش به همراه دارد. از این رو برای بردن سایپا برنامه‌های زیادی دارد تا اجازه ندهد سه امتیاز بازی خانگی از قم خارج و یا تقسیم شود. صبا در صورت پیروزی در این بازی 35 امتیازی می‌شود و حتی این شانس را دارد که رده هفتم جدول را از آن خود کند. نارنجی‌پوشان تهرانی که در مقطعی حتی ادعای قهرمانی در لیگ را داشتند این روز ها به دلیل نتایجی که کسب کرده‌اند تحت فشار قرار گرفته‌اند می دانند اگر در بازی فردا پیروز نشوند موقعیتشان در رده هفتم جدول به خطر می‌افتد از این رو برای بردن صبا به قم می‌روند تا همچنان در نیمه بالای جدول قرار داشته باشند. تیم سایپا با35 امتیاز این رده از جدول را در اختیار دارد.


اما آخرین بازی فردا که در اهواز انجام می‌شود دربی آبی‌های خوزستان در لیگ برتر است. دو تیمی که فرق شرایطشان از زمین تا آسمان است. یکی بر روی فرش و دیگری بر روی عرش.استقلال خوزستان در صدر جدول برای کسب جام قهرمانی رقابت‌ شانه‌ به شانه‌ای را با دیگر تیم های مدعی دارد و به خوبی می داند برای عقب نماندن از قافله قهرمانی باید سه امتیاز بازی دربی را به دست آورد. شاگردان ویسی در صورتی که پیروزی دربی آبی‌ها‌باشند 46 امتیازی می‌شوند و دوباره این فرصت را به دست می‌آورندتا به طور موقت جای هم نام تهرانی خود را در صدر جدول بگیرند. حریف فردای مردان ویسی ضعیف‌ترین تیم لیگ برتر است که با 12 امتیاز قعرنشین مطلق لیگ برتر است . این تیم با 44 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ برتر را دارد از این رو بعید به نظر می رسد مهاجمان استقلال خوزستان برای رسیدن به دروازه این تیم کار مشکلی پیش رو داشته‌باشند.



برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر به شرح زیر است:


جمعه 20 فروردین 95


استقلال اهواز- استقلال خوزستان- ساعت 19


سیاه جامگان مشهد- فولاد خوزستان- ساعت 17


صبای قم- سایپا- ورزشگاه یادگارامام قم ساعت 18


گسترش فولاد- راه آهن- ورزشگاه اختصاصی گسترش ساعت 17


شنبه 21فرودین


ملوان بندرانزلی – پرسپولیس- ورزشگاه تختی انزلی ساعت 17 و 30 دقیقه


یکشنبه 22 فروردین 95


نفت تهران- پدیده خراسان- ورزشگاه تختی ساعت 19


ذوب آهن- تراکتورسازی تبریز- ورزشگاه فولاد شهر ساعت 17


استقلال تهران- فولاد مبارکه سپاهان – ورزشگاه آزادی ساعت 19



جدول رده بندی لیگ برتر



انتهای پیام/

ارسال نظر