صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵

نشست کمیسیون مشترک همکاری ایران و ترکیه برگزار می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که ریاست طرف ایرانی کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی، تجاری و فرهنگی با ترکیه را برعهده دارد، فردا برای شرکت در بیست و پنجمین نشست این کمیسیون به آنکارا سفر می‌کند.
کد خبر : 76044

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی به همراه نمایندگان دستگاههای اقتصادی، صنعتی، بازرگانی، بانکی و فرهنگی کشور و همچنین نمایندگان بخش خصوصی در این نشست شرکت می‌کند.


قرار است در این نشست افزون بر امضای سند جامع همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های یادشده، اسناد دیگری در زمینه بانکی بررسی شود. همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه این نشست، با شماری از مقام‌های عالی رتبه ترکیه دیدار و گفت‌وگو می‌کند.


بیست و پنجمین نشست کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی، تجاری و فرهنگی دو کشور در شرایطی برگزار می‌شود که پس از سفر داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه، در اسفندماه سال گذشته به کشورمان و همچنین تحول‌های داخلی ترکیه، فضای تازه‌ای در توسعه روابط اقتصادی، صنعتی و همه ابعاد روابط دو جانبه قابل پیش بینی است.


شنبه هفته آینده نیز در شهر قونیه ترکیه نشست بخش خصوصی اتاق بازرگانی قونیه به ریاست روسای کمیسیون مشترک دو کشور با حضور نمایندگانی از بخش خصوصی ایران برگزار و راههای تسریع و تسهیل مناسبات بخش خصوصی دو طرف بررسی می‌شود.


بیست و پنجمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه از ١٩ تا ٢١ فروردین ماه در آنکارا برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر