صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۷ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵

صحبت‌های برانکو با بچه مدرسه‌ای‌ها/ طارمی مصدوم اختصاصی تمرین کرد

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد مقابل سیاه جامگان صبح امروز در غیاب سه سرخ‌پوش انجام شد.
کد خبر : 75405

به گزارش گروه ورزشی آنا، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد این تیم مقابل سیاه‌جامگان امروز با تاخیر ۳۰ دقیقه‌ای و در غیاب عالیشاه، خالقی فر، قنبرپور و مصطفی قنبرپور از ساعت ۱۱:۳۰ آغاز شد.


برانکو ایوانکوویچ در سالن بدنسازی ورزشگاه درفشی‌فر حضور یافت و از بازیکنان برای تلاش و برد آنها در دیدار روز گذشته تقدیر و تشکر کرد و تاکید ویژه‌ای برای اجرای برنامه سرخپوشان و تلاش مضاعف جهت حضور پرقدرت در دیدارهای پایانی لیگ داشت. بازیکنان پس از آن در اختیار مارکو قرار گرفته و به گرم کردن پرداختند. کلیه بازیکنان در تمرین ریکاوری حضور دارند بجز رضا خالقی‌فر که مصدوم است. امید عالیشاه بخاطر مصدومیت جزیی که داشت با هماهنگی کادر فنی تمرین نکرد.


بازیکنان وارد زمین چمن شدند و باید به مدت هفت دقیقه بدوند. پس از آن، تیم اصلی که در دیدار روز گذشته به میدان رفته بود، به دویدن و ریکاوری پرداختند که طی آن مهدی طارمی به دلیل کوفتگی عضلات، به صورت جداگانه و نرمتر تمرین کرد. بازیکنان ذخیره نیز زیر نظر برانکو به فوتبال هدفمند روی آوردند. تماشاگران ویژه تمرین امروز شامل کودکانی بودند که از دلیجان آمده و پس از گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان و گفت و گوی کوتاه با برانکو، ناظر عملکرد سرخپوشان شدند.


حرکات سرعتی و بدنسازی، بخش بعدی تمرین بود که زیر نظر مارکو با بازیکنان ذخیره انجام شد. بازیکنان اصلی نیز به تمرین خود پایان داده و برای سونا و استراحت زمین را ترک کردند. گلرها هم پس از اینکه با ایگور تمرینات اختصاصی انجام دادند، در ادامه، درون دروازه ایستادند تا بازیکنان به سمت دروازه شوتزنی کنند. سانتر از جناحین و حمله و ضربه به سمت دروازه مرحله بعدی تمرین بود.




انتهای پیام/

ارسال نظر