صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
در گفت وگو با آنا

رحمان رضایی: به دنبال تداوم پیروزی در آسیا هم هستیم

مربی تراکتورسازی گفت: با آسیب شناسی که کادر فنی بر روی تیم انجام داد و شناسایی نقاط ضعف و جذب بازیکنان در پست‌های مختلف توانستیم تراکتورسازی را به جمع مدعیان برگردانیم.
کد خبر : 75356

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال تراکتورسازی که در نیم فصل اول لیگ برتر نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند در نیم فصل دوم موفق شد تا با کسب نتایج خوب خودش را در جمع مدعیان قرار دهد. تراکتوری‌ها در لیگ قهرمانان آسیا هم بهتر از دو نماینده دیگر ایران کار کردند و هم اکنون با 6 امتیاز در صدر جدول گروه خودشان قرار دارند.


رحمان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط تراکتورسازی برای بازی برگشت مقابل پاختاکور ازبکستان در هفته چهارم دور گروهی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: «در حال حاضر بعد از برد روحیه بخش مقابل سایپا در لیگ برتر بچه‌ها در شرایط روحی خوبی به سر می‌برند تا پیروزی‌های خودشان را در جام باشگاه‌های آسیا هم ادامه دهند. پاختاکور تیم خوب و قدرتمندی است که در بازی رفت توانست ما را شکست دهد. البته در بازی مقابل این تیم در تاشکند ما اصلا مستحق باخت نبودیم و در نیمه دوم می‌توانستیم به گل برسیم اما این امر محقق نشد.»


وی ادامه داد: «بازی پس فردا از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است. برد در این دیدار می‌تواند صعود ما به دور بعد رقابت‌ها را تضمین کند. همه بازیکنان باید تمرکز خودشان را روی این بازی بگذارند تا با تمام قوا بتوانیم جلوی پاختاکور ظاهر شویم و به پیروزی برسیم.»


رضایی در رابطه با بازی هفته بیست و پنجم تراکتوری‌ها مقابل ذوب‌آهن افزود: «ذوبی‌ها تیم بسیار خوب و قدرتمندی هستند که در چند سال اخیر همیشه جز مدعیان بودند. البته در این فصل در چند هفته نتایج خوبی کسب نکردند، اما در ادامه لیگ توانستند انسجام خودشان را بدست بیاورند و خودشان را به جمع مدعیان برسانند. بازی فوق العاده سختی مقابل این تیم داریم، چون پیروزی در این دیدار می‌تواند ما را جز سه تیم بالای جدول لیگ در پایان فصل قرار دهد.»


مربی تیم تراکتورسازی در خصوص پیشرفت این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر و کسب نتایج خوب و قرار گرفتن در جمع مدعیان گفت: «زمانی که کادر فنی جدید تراکتورسازی را تحویل گرفت این تیم در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. بازیکنان از نظر آمادگی روحی و بدنی در شرایط مطلوبی به سر نمی‌بردند، اما با آسیب شناسی که کادر فنی بر روی تیم انجام داد و شناسایی نقاط ضعف و جذب بازیکنان در پست‌های مختلف توانستیم تراکتورسازی را به جمع مدعیان برگردانیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر