صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵

شاگردان گل‌محمدی به دنبال اثبات شایستگی‌/ بنیادکار قربانی صدرنشینی ذوب‌آهن در آسیا

یحیی گل‌محمدی که تیمش در هفته‌های اخیر عملکرد ضعیفی در رقابت‌‌های لیگ برتر داشته برای اثبات هنر مربیگری خود فردا به شکست بنیادکار در لیگ قهرمانان آسیا می‌اندیشد.
کد خبر : 75290

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا با برگزاری هشت دیدار آغاز می‌شود که در یکی از این دیدارها ذوب‌‌آهن نماینده فوتبال ایران از ساعت 20 روز سه شنبه(فردا) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف بنیادکار ازبکستان می‌رود.


این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که مسابقه رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید و تیم‌ها دو امتیاز از دست دادند. شاگردان یحیی گل‌محمدی در حال حاضر با پنج امتیاز و به واسطه تفاضل گل کمتری که از تیم النصر عربستان دارند در رده دوم جدول گروه B قرار دارند.


ذوبی‌ها که این رقابت‌ها را با پیروزی در خانه لخویا قطر آغاز کردند در دیدارهای بعدی خود برابر لخویا در اصفهان و همین تیم بنیادکار در ازبکستان 4 امتیاز از دست داده‌اند و اگر در بازی فردا نیز نتوانند از امتیاز میزبانی بهره ببرند و برابر حریف ازبک خود امتیاز از دست بدهند آن وقت در هفته‌های آینده برای صعود به مرحله بعد به مشکل بر می‌خورند.


شاگردان یحیی گل محمدی در نیم‌فصل دوم لیگ برتر نتوانستند روند خوبی که در نیم فصل اول داشتند را دنبال کنند و امتیازات فراوانی را کسب نکردند تا فاصله‌شان با صدرجدول زیاد شود و امیدشان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده را تا حدودی کمرنگ‌تر ببینند. آنها در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر در سال 95 نیز بسیار پر انتقاد ظاهر شدند و در شرایطی که از حریف خود گسترش فولاد 3 بر یک پیش بودند در پایان با نتیجه دور از انتظار 4 بر 3 باختند تا انتقادهای بی‌شماری از یحیی گل‌محمدی و کادرفنی وی شود.


با وجود نتایج ضعیف ذوبی‌ها در هفته‌های اخیر شاید حضور در رقابت‌های آسیایی بتواند تغییر تاثیرگذاری در نحوه بازی و البته نتیجه‌گیری شاگردان گل‌محمدی داشته باشد و آنها بتوانند همچون نیمه دوم نیم فصل اول لیگ برتر که پیروزی‌های خوبی به دست آوردند باز هم رنگ پیروزی را ببیند و شرایط خود را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مساعدتر از گذشته کند. بنیادکار ازبکستان فقط دو مساوی از سه بازی قبلی خود داشته و اگر بازیکنان ذوب‌آهن با دقت عمل کنند و به درستی ضربات آخر را به سمت دروازه حریف بزنند قطعا شکست نماینده ازبکستان در اصفهان رقم خواهد خورد و این تیم صدرنشین گروه Bمسابقات می‌شود.


جدول گروه B به شرح زیر است:


1- النصر عربستان 5 امتیاز


2- ذوب آهن ایران 5 امتیاز


3- بنیادکار ازبکستان 2 امتیاز


4- لخویای قطر 2 امتیاز


انتهای پیام/

ارسال نظر