صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا

اصغر باقریان: انتظار داریم فدراسیون از اقتدار فوتبال ایران دفاع کند/ AFC تدبیری برای تامین هزینه‌های بازی در عمان بیاندیشد

مدیرعامل سپاهان گفت: رای کنفدراسیون فوتبال آسیا به نفع باشگاه‌های عربستانی یک رای کاملا غیر ورزشی و غیر فوتبالی است به همین دلیل انتظار داریم که فدراسیون با اتخاذ تصمیمات درست و اصولی از اقتدار فوتبال ایران دفاع کند.
کد خبر : 75241

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بعد از اعلام رای AFC مبنی بر انتخاب عمان به عنوان کشور ثالث برای برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران مقابل تیم‌های عربستانی، این رای با مخالفت باشگاه های ایرانی حاضر در جام باشگاه های آسیا مواجه شد.


علی اصغر باقریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد برخورد فدراسیون فوتبال و باشگاه ها برای دفاع از حیثیت فوتبال ایران گفت: «مساله‌ای که مشخص است این است که این رای یک رای کاملا غیر ورزشی و غیر فوتبالی بود. ما انتظار داریم که فدراسیون از اقتدار فوتبال ایران دفاع کند. اگر تصمیمات درستی در این زمینه گرفته نشود شاید در آینده به ضرر فوتبال ایران شود و هر کشوری به خود اجازه می‌دهد مقابل ما عرض‌اندام کند و بخواهد ما را تحت فشار قرار دهد.»


وی ادامه داد: «باشگاه سپاهان به عنوان یکی از سه نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا برای جلوگیری از پیامدهای بعدی این رای را می‌پذیرد، اما پذیرفتن رای از طرف ما دلیلی نمی‌شود که از حق خودمان بگذریم. قطعا تا لحظه آخر از طریق مراجع قانونی فیفا و دادگاه عالی ورزش این مساله را پیگیری می‌کنیم و خواستار رسیدگی به این موضوع هستیم.»


مدیرعامل سپاهان در رابطه با تامین هزینه‌های برگزاری بازی در کشور ثالث بیان کرد: «زمانی که AFC چنین تصمیمی می‌گیرد، باید برای تامین هزینه‌های این بازی‌ها هم تصمیماتی را اتخاذ کند. ما هیچ مشکلی در برگزاری بازی در کشور خودمان نداریم و این مساله را عربستانی‌ها بوجود آوردند. زمانی که آنها با آمدن به ایران مشکل دارند باید غرامت نیامدن خودشان به ایران را پرداخت کنند. ما در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال نوشتیم از آنها درخواست کردیم تا با رایزنی‌هایی که با AFC انجام می‌دهند در این مورد هم نظرشان را اعلام کنند.»


باقریان در خصوص مهلت 10 روزه‌ای که باشگاه ها برای شکایت به دادگاه بین‌المللی ورزش دارند و برای این شکایت هم باید مبلغ 120 میلیون تومان پول پرداخت کنند افزود: «ما قطعا ظرف این مدت شکایت خودمان را مطرح می کنیم و از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درخواست کردیم تا این مبلغ را پرداخت کنند و در زمان مناسب باشگاه‌ها این پول را به حساب آنها بریزند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر