صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۲ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
جانشین پلیس پیشگیری ناجا:

ضریب امنیت فرودگاه‌های ایران در بهترین وضع ممکن است

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با مقایسه امنیت فرودگاه‌های ایران با سایر کشورهای دنیا و بروز ناامنی و انفجارهای انتحاری در برخی فرودگاه‌های جهان، ضریت امنیتی فرودگاه‌های کشور را در بهترین وضع ممکن توصیف کرد.
کد خبر : 75195

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی با حضور در قرارگاه نوروزی ابوذر ستاد پلیس فرودگاه‌های کشور ضمن تبریک سال نو، از تلاش و زحمات شبانه روزی کارکنان این پلیس در راستای اجرای طرح "تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروز سال 95 "در حوزه استحفاظی فرودگاه‌ها قدردانی کرد.


وی، عملکرد پلیس فرودگاه‌ها در مجموعه ستاد، پشتیبانی عملیاتی و یگان‌های تابعه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: عدم وقوع هرگونه سرقت در سطح فرودگاه‌های کشور از شاخص‌ترین دستاوردها بوده و احقاق این موضوع جزء برنامه‌ها و اهداف سازمانی ناجا است.


جانشین پلیس پیشگیری ناجا خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی، ساختار نظام مند و تشکیل کمیته‌های پنج گانه، استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود از جمله بهره‌گیری از مانیتورینگ فرودگاهی، ارائه هشدارهای پلیسی و نیز همکاری مردم؛ وقوع سرقت در فرودگاه‌ها به صفر رسید.


معصوم بیگی با اشاره به اینکه ضریب امنیتی در فرودگاه‌ها در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد، گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس فرودگاه، امنیت پایدار در این حوزه برقرار بوده و این مهم در شرایطی حاصل شد که شاهد ناامنی، عملیات‌های انتحاری و انفجاری در برخی کشورها هستیم.


جانشین پلیس پیشگیری ناجا با بیان این که حساسیت فرودگاه‌ها باعث شده که هرگونه اتفاق امنیتی سریع در سطح جهان مخابره شود، تاکید کرد: فرودگاه‌های کشور، راه آهن، ایستگاه‌های مترو و مراکز جمعیتی از مهمترین مراکز هستند و با مراقبت و هوشیاری هیچ گونه خلاء امنیتی در این مراکز نباید وجود داشته باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر